HAYAT GEÇ KALMAYI AFFETMİYOR

03 Ocak 2020


Yeni yılı soğukla karşıladık biz:)))))))) bırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Çevrede kar var yükseklerde bizde ise soğuğu. Dün sabah erken kalksamda ortalık sessiz sakindi herkes evinden dışarı adım atmamıştı daha. Yavaşça kalktım ağbimi besledim, insülünü yaptım, damlalarını yaptım.Evde oturmaktan sıkıldı artık. Kahveye gitmek istedi. Giydirdim taktım koluma karşı köşedeki kahveye götürdüm. Allahtan mahalle kahvesi herkes birbirini tanıyor. Kapıda karşıladılar kolumdan aldılar içeri soktular.


Bende evden çıktım pazaryerine gittim. Fırından siyez ekmeği aldım, oturdum bir türk kahvesi içeyim dedim. Baktım bizim eski mahalle muhtarı geldi oraya. Onunda gözleri kapandı bir ara gözden beyne giden damar tıkanmış onun. Dedim hayrola Ali ağbi sen ne arıyorsun bu fırında. Ağbin bir ekmekten bahsetti ondan alacağım dedi:)) bizim akıllı ağbim, muhtara ben bu ekmeği yiyorum demiş:))
Muhtarda ağbimi dinlemiş ekmek almaya  gelmiş. Eve gideceksen götüreyim filan dedi. Yok dedim daha işlerim var doğalgaz falan ödeyeceğim.


Bunlar kendime yeni yıl hediyelerimdi. Issız kadınlar sokağı yılbaşı gecesi bitti bile.





14 yorum:

  1. hahhhahhaa karikatür süperr iyi fkir:)))

    YanıtlaSil
  2. karikatüre bayıldım 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Umarım siyez ekmeği de şimanlatmıyordur.Hani karikatürü koyduğuna göre bir mesaj mı var dedimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) siyez ekmeği glutensiz bir ürün tok tutuyor.

      Sil
  4. Rabbim agbinize şifalar ihsan etsin sizdende bin kere razı olsun

    YanıtlaSil
  5. Ay bende karikatüre bayıldım 😁 sefan olsun sağlıklı, huzurlu bir yıl geçir inşallah 😁

    YanıtlaSil
  6. Karikatür çok iyiymiş çokça güldüm. Kendime kitap hediye almayı bende severim (:(:

    YanıtlaSil
  7. Abinin dışarı çıkması moral olarak iyi olmuş :)
    Karikatüre bayıldım :)))))

    YanıtlaSil