ÇİÇEKLER AÇAR MI KALBİNDE?

21 Ocak 2020


Yoldaki bir güzellik, yürüyüş yaparken karşıma çıktı. Cafeler caddesinde idim. Sağlı sollu cafeler var, hangisine oturacaksın şaşırıyor insan. ama en güzeli yine de benim parkım. Çocuk sesleri yazın cıvıl cıvıl oluyor, şimdi soğuk kimse uğramıyor parka. Tek müdavim ben, Arzu ablada çalışan bayan yazın bu kadar sık görüşemiyoruz diyor:))


Çarşıya gittiysem onun elinden bir kahve içmeden eve gelmiyorum. Bugün de öyle oldu. Bankada işim vardı onu hallettim. Peynirciden alışveriş yaptım, manavdan alışveriş yaptım. Eve geldim, öğlen yemeği yendi bulaşık yıkandı, misafir geldi.
Remziye abla, ağbimin arkadaşının ablası. Ara sıra ziyaret eder bizi. Zor bir hayatı var. Oğlu uyuşturucu kullanıcısı, emniyete şikayet ede ede en sonunda oğlunu hapse attırdı. Sebep uyuşturucu kullanmak değil ama, uyuşturucu aldıktan sonra anneye hakaret ve dayak olayı yüzünden. Şimdi 7 sene hapis aldı, bakalım nasıl olacak uslanacak mı? İnşallah çıktığında tekrar uyuşturucuya başlamaz.


Bu haftanın okunacak dergisi de bu.


Bugünün filmi de bu, ismide iki kez yaşa bir kez sev ...

Matematik profesörünün alzeheimer hastalığına yakalanmasını ve yaşadıklarını anlatıyor.




8 yorum:

  1. Wow bu dergıyı gormemısdım hemen bakıcam ..

    YanıtlaSil
  2. Bu mevsimde açmış bir gül...çok değerli benim gözümde. Buralarda mümkünatı yok durabilsin :)
    Afiyet olsun, senin park kahvelerine bayılıyorum. Ufak bir molada dahi fırsat yakalayıp kaçamak yapıyorsun ne güzel :)
    Remziye ablaya çok üzüldüm. 7 sene sayılı gün, inşallah temizlenip çıkarda anacığını üzmez bir daha :(
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet nasılsa bu mevsim açmış bu gül, belediyeye sormak lazım cinsini. Parksız yapamam ben cafeterya yerine parkı tercih ederim. Remziye ablada üzgün bu duruma ama yapabileceği bir şey yok bıçak kemiğe dayanmış ki şikayeti işlem görmüş.
      sevgiler

      Sil
  3. Bu filmi geçenlerde bir yerlerde görüp izleyeyim demiştim Konusu hoşuma gitmişti.

    Evlat, çok zor :/

    Karikatüre bayıldım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah herkese hayırlı evlat nasip etsin. Film güzeldi tavsiye ederim.

      Sil
  4. Film dikkat çekiciymiş not aldım. Derginin ismine de bayıldım (:

    YanıtlaSil