İNSANLARIN KALBİNİ DEĞİŞTİRMEK CESARET İSTER.

13 Ocak 2020


Bu sabah yine serindi, kombi 45 lerde yanıyor yinede ısınmadı içerisi. Acaba tek müstakil evlerin tamamı böyle mi? Mantolama da  var evin dışında ama?????????? Bugün Kasım 67 , Kasım 180 e varmaya 113 gün var yani bahara...
Sabah kahvaltı faslından  sonra Fırına ekmek almaya gittim yine, bir ucuna şehrin yürüdüm.  Ekmekleri aldım, bir çay içtim. Oradan pazaryerine geçtim Kent konseyli kadınların işlettiği cafede  bir türk kahvesi içtim. Ertuğrul ağbim seviyor diye 3 tane gözleme yaptırdım.


Eve geldim, ağbimin damlasını yaptım. Şekerini ölçtüm 74 çıktı sevindik. 90 ve üstü olursa insülin kullanmak zorunda 90 nın altına insülin yapmıyoruz. Yemeğini yedirdim ve ben tekrar çarşıya indim.
Yufka peynir ekşimik yumurta aldım. Teyzemin torunun kızı var organik yumurta istediler bende köylülerden aldım yumurtayı. Saçlarıma fön çektirdim kabarıklığı gitti. Şimdi birazdan ekşimikli börek yapacağız Ertuğrul ağbime. Teyzem 8 sene önce vefat etti, eniştem ve Ertuğrul ağbim birlikte yaşıyorlar. Kadının eksikliği her konuda olduğu gibi yemeklerde de hissediliyor. Bizde Ertuğrul ağbim neyi severse ona yapmaya çalışıyoruz, bize geldikçe...


48 sayfalık bu dergiyi bir gecede bitirdim.




  Evlenmeyenlere vergi geliyormuş diye duydum. Bende hiç evlenmemiş biri olarak yandı keten helvam diyorum:)))

Yarın yine İstanbul'da doktor kontrolündeyiz.....



21 yorum:

  1. Ne güzel anlatıyorsunuz...
    Hep böylece yazın e mi?
    Müjdeli haberlerle dönün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçim dışımdadır genelde. İnşallah iyi haberleri veririm buradan yine.

      Sil
  2. Sadeliğiniz, samimiyetiniz ne güzel.
    Ben böyle insanların başına hep güzel şeyler gelsin istiyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn 🙏 Çok ihtiyacım varken, ne iyi geldi bu dilek ❤️ Misliyle sizin için de gerçek olsun 🙏

      Sil
    2. Inşallah herkesin başına güzel şeyler gelir.

      Sil
  3. Geçmiş olsun Allah şifalar versin

    millet niye evlenmiyor çünkü yüzbin in altında evlilikler yapılmıyor artık o kadar işsizken nasıl evlensin . kredi altına girmeden evlenmek imkansız hale geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Geçmiş olsun dileğiniz için de sağolun.

      Sil
  4. Çok güzel, bahar gibi günler geçirin inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Harikasın
    Ben de seni mimledimmm
    https://tigrisdriver.blogspot.com/2020/01/2020-hedeflerim-mim.html?m=1

    YanıtlaSil
  6. Ot dergisini hiç okumadım ama merak ettim sayenizde (:

    YanıtlaSil
  7. Giriş kat yada mustakillerde yerden soğuk geliyor diye, parke altına yalıtım malzemesi koyuyorlar ama tam adını bilmiyorum, acayip etkili oluyormuş bilgin olsun.
    Ağbinin sıhhati ile ilgili güzel haberler alın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim ev 50 yıllık arkadaşım şu saatten sonra yalıtım yere yapılamaz diye düşünüyorum. ancak bina çevresi ve çatı olur onlarda yapılı zaten. Yer çok uğraştırmalı olur her yer mobilya ve parke sökülmesi mobilyaların odadan çıkması zor bu işler:))

      Sil
    2. O da doğru ama soğuk yerden çok fazla geliyor, en iyi çözüm bu ama tabi bunca yılın eşyasını kaldırmak epey zor olur.

      Sil
    3. Yıllar önce marleydi ben laminant kaplattım kaplar iken de yalıtım malzemesi ince de olsa koydular o yüzden fazla soguk değil

      Sil
  8. Geçmiş olsun. Telaşeleriniz kolay gelsin 😍🌷🤚

    YanıtlaSil
  9. kasım o sayılar nerden ne demekki yaaa.

    YanıtlaSil