ZAMANI VE MEKANI AŞABİLEN TEK ŞEY SEVGİDİR.

06 Ocak 2020


Soğuk gidiyor havalar buna bağlı olarak kar yağışı bekliyoruz ama yok nedense. Yükseklerde kar bizde yağmur ve soğuğu var.. Sabahları yataktan çıkasım yok inanın. Doğalgaz sobaya benzemiyor, annem sobaya mı döneceğiz yoksa deyip duruyor.
Bugün evi güzelce bir elden geçirdim sildim süpürdüm çamaşır yıkadım. 

Günün yorgunluğunu da çayla attım. Ağbim artık evde bulunmaktan sıkıldığı için kahvehaneye gidiyor. Daha doğrusu biz götürüyoruz ya oradan arkadaşları getiriyor yada yine biz alıyoruz.  Bugün sabahtan hastaneye gidip tahlil yaptırdık. INR tahlili doktor istedi. Salı günü kısmetse doktordayız yine, çarşamba ufak bir operasyon daha geçirecek. O süre zarfında Maltepede kuzenimde kalacağız.


Bahçemin kızlarından birisi bu hanımda....

Pazar ve market kasap alışverişlerini de yaptım bu gün. Annemde börek yaptı bize, istanbula gider iken yanımızda götüreceğiz. Dualarınız bizimle olsun, çok ihtiyacımız var. 






24 yorum:

  1. Abinizin mikrop kapma riski var mı yok mu bilemedim siz kahveye gitti deyince :/ şu aralar dikkatli olmasında fayda var. Şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifa dileğiniz için sağolun. Mikrop kapmaya gelince öyle bir sorunu yok

      Sil
  2. Kolay gelsin, ins doktordan iyi haberlerle donersiniz. Abinizin rahatsizligini bilmiyorum ama tip her gecen yil ilerliyor. Bu arada bir teoriye gore zamani ve mekani asan bir sey daha var o da yercekimi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağbim gözlerinden rahatsız,göz arka damarlarında kanaması var.İyi dilekleriniz için sağolun.

      Sil
  3. Tüm güzel haberler, tüm dualar sizinle olsun, hayırlı haberlerle dönün. Karikatüre bittim yalnız ;))))

    YanıtlaSil
  4. Dualarım sizinle. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
  5. Dualarım sizinle, inşallah hayırlı haberlerle dönersiniz ♥

    YanıtlaSil
  6. İnşallah hayırlı, güzel haberlerle dönersiniz Özlemcim...Tez zamanda geçip gitsin inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Yazının başlığı ne kadar doğru ve güzel bir söz .Güzel haberlerini bekliyoruz♥️

    YanıtlaSil
  8. Allah acil şifalar versin, en kısa zamanda tamamen sağlığına kavuşur. Güzel haberlerini paylaşırsınız.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun Allah bütün hastalara acil şifalar versin güzel haberlerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı haberlerle dönün inşallah.

    YanıtlaSil
  11. eveet bugündüü, hadi iyi olsun abiin.

    YanıtlaSil