HAYAT SONSUZ SANILAN BİR GÜN

15 Ocak 2020


Hava nasıl oralarda üşüyormusun????????????????
Sabahları evet ama öğleden sonraları hayır:))))))
Salı günü İstanbulda doktorda idik. Ölçümler gayet iyi çıktı. Işığı görebildik, el hareketlerini görüyoruz ama daha henüz parmakları ayırt edemiyoruz:))) 
İlk defa hani biz sağlam gözlülerin de baktığı ölçüm aletindeki  ışığı gördü. Doktor ışığı görüyorsa sorun yok her halikarda görme olayı gelecektir. Şu an damarlar toparlıyor diyor..


Bu kahve de doktorda sabahın köründe içtiğim kahve. Bayan artık alıştı bana gider gitmez sade kahvemi getiriyor. Sağolsun elleri dert görmesin.
Öğlen 12:10 geçe evde idik. Şimdiki kontolümüz 15 gün sonrasına. İlk defa haftalık kontrolden 15 günlük kontrole terfi ettik. Eve gelince çay demledik, börek ısıttık afiyetle yedik tabii ağbim hariç ona barbunya ve marul salatası verdik.
Kalan börekleri poşet yaptık, kurufasulye almıştık bir gelişlerinde annem pişirdi  beğenmişlerdi fasulyeyi. Ondan da alıp poşete koyduk. Ertuğrul ağbim tekrar İstanbula doğru yola çıktı.


Evde biten malzemeler vardı onları almak için evden çıktım çarşıya doğru ilerler iken durakta bu pisiciğe rastladım sesiyle sevdirdi kendini:))


Bu hafta okuyacağım dergi bu....

yeşillenirimblog beni 2019 yılının en iyi kişisel blogları arasında göstermiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum..







18 yorum:

  1. Ne güzel haber, çpk sevindim inanın.
    2020 güzel gelecek size içime doğuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah o kadar çok ihtiyacımız var ki buna..

      Sil
  2. Çok sevindim Özlemcim, ha gayret yakında tamamen açılsın ağabeyinin gözleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin dileğin için Handancığım inşallah o günleri de görelim.

      Sil
  3. dilerim en yakın zamanda iyileşir.

    YanıtlaSil
  4. Tünelin ucundaki ışık görününce aydınlığa çıkmak yakındır... İnşallah çabucak gelsin o günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ruşyena inşallah o günleri görelim adağım var onu yerine getireceğim.

      Sil
  5. Yuppiiii çok sevindim çoook, hep böyle güzel haberlerle inşallah, gerisi de gelecek :)
    En iyi kişisel blog için tebrik ederim, bende çok severek takip ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevincimiz daim olsun Allah şifa bekleyenlere sağlık nasip etsin. O kategoride değerlendirilmek benim için de sürpriz oldu.

      Sil
  6. Güzel haberlerin devamı gelsin, şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Maşallah ağbine, tez zamanda iyileşir inşallah.

    YanıtlaSil
  8. oleeey güzel haberleer :)

    YanıtlaSil
  9. Gözdeki durumun iyi gitmesine çok sevindim. Umarım damarlar hızla toparlar kendini. Sağlıkla kalın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sağolun inşallah en kısa sürede dileğimiz o

      Sil