BU SENE KENDİME SÖZ VERDİM, KENDİMDEN HİÇ SIKILMAYACAĞIM

15 Şubat 2021

 

 
Dünden bu yana yumuşak yağan bir kar mevcut, her yeri bembeyaz yaptı. Erik ağacının da çiçekleri üstünde...
 
 
Kar yağmadan 2 gün önce hava soğuyunca açan sümbülleri kopararak içeri aldım, havanın bozacağı belli idi.
 
 
 
Günler el işi yaparak ve kitap okuyarak geçiyor.
Geçen gün kuaföre gittim, dip boya, manikür pedikür yaptırdım. Bu arada gelen kargolarımı açtım içinden kitaplarım çıktı.


 
Yukarıdaki kitapları satın aldım, aşağıdakileri ise instagramda çekilişten kazandım.


 Günlerin diğer yarısını youtube da dizi ve film izleyerek geçiriyorum. Çemberimde gül oya hala bitmedi.


Soğuk havalarda unutmayalım onları...

günün karikatürü
 
 
 

 

 


21 yorum:

  1. sümbüller erken açtı kar yağmadan kurtardıklarım onlar. Evet ben de o diziyi seviyorum, size de keyifli günler.

    YanıtlaSil
  2. yazının başlığına bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. O sümbüllerin yer aldığı sehpa varya..o sehpanın aynısından bizdede vardı..o sehpa üzerine bir yazım vardı benim..falçata izleri olan sehpa..annem babam vefatı sonrası o sehpayı abim almıştı..mimar masası olmadığı için o sehpanın üzerinde maket yapıyordu..ve benim çocukluğumdan kalma bir sürü anı...ben onun o sehpayı aldığını bilmiyordum..evlendiği zaman evini ziyarete gittiğimde gördüm..ve oturdum hüngür hüngür ağladım..
    Şimdi ve şu an.
    Nasıl hissettiğimi anlatabildim mi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yılların sehpası o, bizi eskilere götürdüğü kadar sizi de eskilere götürmüş anladığım. Ölmüşlerin ruhları şad olsun...

      Sil
  4. Çiçekler çok güzel, umarım kardan sonrada o güzellikte kalırlar...
    Ben de ara ara eski dizileri açar izlerim bilmiyorum onların tadı bir başka oluyor izlerken...
    Kitaplarınız için iyi okumalar şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an çiçekler kar altındalar, bunlar kurtarabildiklerim. Ben yayınlandığı yıllarda vardiyalı çalışma sistemine geçtiğim için ara ara izlemiştim şimdi tamamını izlemek yeniden güzel oldu. Kitap ile ilgili dilekleriniz için sağolun.

      Sil
  5. Elinizin altında okunacak güzel kitaplar var, iyi okumalar:) Sümbüller çok güzel görünüyor. Kedinin bakışlarından "Ne diyorsun sen koçum?" havası sezdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplar güzel evet kış şenliği bitsin onlara başlayacağım. Kedi durak kedisi idi:))

      Sil
  6. Kitapları görünce gözlerim parladı, ne güzeldir kitap kargosunun gelmesi:) Bly Malikânesi şu Netfilx'te dizisi olan mı? Severek izlemiştim.
    ve başlık hakkında bir şey söylemek isterim, zaten kendinden sıkılan biri gibi durmuyorsunuz Özlem. Sevgiler benden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapların kargosu evet çok güzeller. Bly malikanesi hakkında fikrim yok. Allah hiç kimseye sıkıntı vermesin.Sevgiler,

      Sil
  7. Gitti ağacın çiçekleri..., yeni kitaplarınız hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle beyazdı çiçekler sarıya döndü. Annem adına üzüldüm eriği çok sever bu ağacı rahmetli babam onun için dikmişti. Eriği de güzeldir. Kitaplar için sağolun.

      Sil
  8. Sümbülleri açmadı bu yıl. Kar görüntüsü ise çok güzel. Biz de bekledik ya sadece berbat bir soğuk var dışarıda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim açtı arkadaşım, baktım hava soğudu kar yağacak topladım bende.

      Sil
  9. Başlık çok tatlı :))) Hadi bakalım amin.

    YanıtlaSil
  10. Muazzam kitaplar almışsın hocam iyi günlerde okuyun

    YanıtlaSil
  11. Sümbüllerin kokusu burnuma geldi. Özledim onları koklamayı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene erken açtılar ghala açıyorlar topluyoruz...

      Sil