KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

18 Şubat 2021

 

 
Kaliteli ayakkabı, 
Kaliteli elbise alarak, 
Kaliteli mekanlara giderek 
Kaliteli OLAMAZSINIZ.. 
Kalite dıştan değil, İÇTEN gelir.. 
O duruşundan O bakışından O sözlerinden O davranışlarından Bir IŞIK gibi yansır.. 
Seni Parlatır. Başkalarına SEVDİRİR..
 Kısacası KALİTE, 
Sahte DEĞERlerde değil İçten gelen SAMİMİYETtedir.. 
Cavit ÇAĞ
 

Gülümsemek yüzde beliren bir mimik değil, senden karşındakine ve onun içindeki sonsuzluğa yaptığın bir açılmadır. 
 Ölümsüz Kalp Kitabı / Serdar ÖZKAN 
 
 
Doğan CÜCELOĞLU'nu kaybetmişiz. Allah rahmet eylesin.
Yıllar önce şirket İstanbul Hilton hoteli yakınlarında bir hotelde eğitim aldırmıştı bize. Öğlen paydosunda terasta öğlen yemeğini yedikten sonra, asansörle aşağıya ineceğim bir bey bindi asansörede ( Doğan bey) aşağıya inerken sordu, eğitimdemisiniz? evet dedim. Hangi şirket  dedi, şirket ismini söyledim. Benim yeğenim orada satış direktörü ....... tanırmısın dedi, evet dedim. Asansör eğitim salonlarının oraya ulaştı, indik. Ne zamanki eğitim salonuna girdim ah Özlem senin konuştuğun Doğan CÜCELOĞLU' uydu nasıl tanımazsın diye kendi kendime söylenmiştim. 
Dün de avm 'ye gitmem gerekti, hazır gitmişken D&R uğradım son kitabını da okumak için aldım. Kış şenliğinin son 3 kitabındayım, onlar bitsin okuyacağım.


Yeni ganimetlerim....

bugün günlerden tbt günü sene 1971 e gidelim ağbimin kucağında ben, 40 günlük bebekken İzmire taşınmışız, fakat annem orada eltisi tarafından çok rahatsız edilmiş, tekrar trakyaya dönüş yapmışız o yıllardan bir kare...
 

Günün karikatürü
 
Doğa takvimi
 
Doğan CÜCELOĞLU'nun önerdiği 5 kitap
 
Üzerine yorum yapmamanız gereken şeyler,

 
Dualarımız kabul olsun....

16 yorum:

  1. Bugün hemen her evin kitaplığında mutlaka yeri olan Doğan Cüceloğlu'na Allah'tan rahmet diliyorum :-( Kalite ile ilgili yazdıklarınız da çok güzel gerçekten.

    Hayırlı kandiller olsun sizlere de :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka herkesin kitaplığında vardır kitapları. Kalite ile ilgili yazı cavit çağ beyefendiye ait. Sizede hayırlı handiller,

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin gerçekten...
    Annenizin eltisi tarafından rahatsız edilip tekrar taşınması üzücü olmuş :((
    Kandiliniz mübarek olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet taşınmak üzücü olmuş ama annem rahatlamış.

      Sil
  3. 5 kardeş misiniz? :) Ne tatlı..... Özendim! Allah uzun ömür versin birlikte.. Nedense sizi 30'ların başında diye düşünmüştüm hep, 71 deyince çok şaşırdım ama şimdi yazınca iltifat gibi oldu :))) Hayırlı kandiller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz 2 kardeşiz resimdekiler annemin halasının çocukları toplu bir tören olmuş:))) 1970 liyim 51 yaşındayım ama ruhum çok genç:)))

      Sil
  4. Hayırlı kandiller Özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım seninde kandilin mübarek olsun

      Sil
  5. Hayırlı kandiller Özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım seninde kandilin mübarek olsun

      Sil
  6. Hayırlı kandiller Özlem.
    Doğan Cüceloğlu çok sevilen bir insandı. Allah rahmet eylesin.
    Ben de yıllar önce Uğur Dündar'la aynı asansörde rastlaşmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol zeugma, evet herkesin sevdiği bir insandı. Sevgiler,

      Sil
  7. ne güzel foti, baştaki sözler de ne güzel, merve dağlı not aldım, senin deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol deep, kısmetse kış şenliği bitsin başlayacağım.

      Sil
  8. Geç kaldık ama kandiliniz mübarek olsun, Cüceloğlu değerli bir psikolog ve yazardır, başımız sağ olsun, sahde değerler ve samimiyet... , güzel bir derleme oluş kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil