BÜYÜYÜNCE, İNSANIN KENDİNİ NASIL YALNIZ HİSSETTİĞİNİ GÖRECEKSİN ( FRİDA KAHLO)

22 Şubat 2021

 

 
Artık kar kalmadı yerlerde, yalnız sabahları çok ayaz var. Akşamları da don oluyor. Dışarıda çeşmemiz vardı kör tıpa yaptırmıştık, don tıpayı patlatmış. Bütün gece su boşuna akmış. Sabah dışarı çıktığımızda farkettik, hemen vanadan kapadım, komşu bu işler ile uğraşıyor ona haber verdim geldi düzeltti sorunu. 
 
 
İlk cemre düştü, artık baharı bekleyeceğiz. Dışarıda oturup çay kahve içmeyi özledim. Erik ağacı çiçek açmıştı, kar vurdu çiçekler beyazdan sarıya döndü. Baklalarım çıkmıştı don vurdu:((
Kardan önceki hafta İstanbul'dan eniştem oğlu ve kızı geldiler. Daha doğrusu başka bir şehre gelmişler, miras yerleri vardı satılacak onlar satılmış, onun parasını almaya gelmişler avukata. Bize de uğradılar. O gün miskinliğim üstümde idi bayağı bir uyumuşum, bir kalktım bunlar kapıdalar, hemen bir kahvaltı hazırladık çay demledik hep beraber yedik içtik. Annem teyzeleri oluyor. İstanbula dönerken de bagajı doldurduk, tarhana, erişte, sucuklar, asmayaprakları, konserve yeşilfasulyeler, bamyalar, turşular vs.. ağbimden de yastık kılıfı ve nevresim koyduk kızlara.
Evde tarhana ve erişte  kalmadı. Şimdi tarhanayı Havsa kadın kooperatifinden satın alacağım. Erişte içinde arkadaşa telefon açtım o yapıcak parasıyla, zaten kışa girerken de ondan almıştım. Özlem abla talleroni de yapıyom, 1 kilo da ondan yapayım sana, sebzelisinden bir pişirimlik benden sana olsun dedi, tamam dedim bende. Önümüzdeki hafta teslim ederim dedi haber bekliyorum.
 
 

Hayat bir sevdadır... Onu yaşa!
Hayat bir hediyedir... Onu al!
Hayat bir bilmecedir... Onu çöz!
Hayat ...bir fırsattır... Onu yakala!
Hayat bir şarkıdır... Ona eşlik et!
Hayat bir bahçedir... Onu der!
Hayat bir iyiliktir... Ona karşılık ver! ...
Kendine bir iyilik yap. Herkese Gülümse...
Çünkü...Samimi bir sevginin yerini başka ne tutabilir bu hayatta...
Birine karşılıksız iyilik etmenin hazzını başka hangi şey yaşatabilir insana...Hangi intikam daha güçlüdür kötülüğe iyilikle cevap vermekten...İnsan yaşadıkça zaten, vazgeçemeyiz ki sevmekten...
Biliyorsun, küçücük bir tebessümle değişebilir bütün dünya bir anda...
Biliyorsun, insanlığımız büyüdükçe büyür iyiliğin sıcacık kucağında...
İyilik üzerine yazılar, hikâyeler, şiirler, öneriler, güzel sözler ve daha neler neler...
Hadi, kendine bir iyilik yap. Herkese Gülümse...
“Kalbinizden sevgi, yüzünüzden gülücük, ruhunuzdan mutluluk eksik olmasın canlarimm 🧡💐🌷🧚
🍀
 
 

Karşımızdaki ekmek fırını el değiştirdi. Önceden sadece ekmek çeşitleri ve simit vardı. Şimdiki fırında ise ilaveten poğaça çeşitleride var. Az önce annem elinde pide ile geçen görmüş gittim pide aldım ona:))
Sonunda bilgisayar aldım, bu hafta içerisinde gelir diye düşünüyorum. 
 
Günün karikatürü
 
Burada olmak isterdim
 
Eski şarkıları beğeniyorsanız
 
T.C. Kimlik numaranızı ezberleme şekline göre zekanız
 
benim 3+3+2+3 :)) 

Takip edin beğeneceksiniz;
 
son yazısını dinleyin müzikler çok güzel
 
Güzel bir hafta diliyorum,
 

 


19 yorum:

  1. Size de güzel haftalar olsun, baya yoğun geçirmişsiniz... Umarım tüm bitkiler son olayından fazla etkilenmezler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, umarım don olayından etkilenmezler dediğiniz gibi ama imkansız...

      Sil
  2. kaktüsün renginin güzelliği <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel yalnız bir kulağı eksildi, arkadaşa verdim.

      Sil
  3. Size de iyi haftalar, hayırlı olsun yeni bilgisayar. :)
    Bize de Whataspp'dan gelmişti, TC kimlik numaranı ezberleme şekline...
    Selamlar, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun daha henüz gelmedi kargoda:)) selamlar sevgiler

      Sil
  4. Don vurması kötü oldu, üzülüyorum gördükçe, dışarıda olmayı vakit geçirebilmeyi bende çok özledim, iyi haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma hep içeri içeri çok kötü:(( bu gün ufak bir termos aldım doldurup parka gideceğim....

      Sil
  5. evet farkedilmiyor hiç zamanın geçtiği....

    YanıtlaSil
  6. Anneannem vefat edeliberi iyi tarhanaya hasret kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kendimiz yapıyoruz, bu sene 2 defa istanbula bebek var diye gönderdik erken bitti tarhanamız, yeniden yapamazsında mecbur dışarıdan alacağız.Anneannenize rahmet olsun.

      Sil
  7. Yeni bilgisayarı güzel günlerde kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Kuşları görünce aklıma sınıfta kuşlar için yemlik
    yapma geldi. hemen uygulayayım yarın. biz okula başladık artık. her yerde kar var.
    kuşları da unutmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiswn kolay gelsin, en önemli unutmamız gereken varlıklar onlar

      Sil
  9. Karikatüre çok güldüm :)

    Gelsin erişteler, tarhanalar :) Tarhana bizimkiler hiç içmiyorlar, dolapta durup duruyor.

    Bu sene meyve olacak mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halimiz gülünmeyecek gibi değil ki:)) Erişte ve tarhana bu sene 2 defa gönderince istanbula kendimiz boşta kaldık. Erişteyi yaptırabiliyorum tekrar ama tarhana sonbahara kaldı artık 10 kilo undan yaparız. Sorma erik çiçekleri sarardı soğuk yaktı yani olurmu bilmiyorum.

      Sil
  10. geçen bahar elden gitti bari bu baharı kurtaralım :( baklalar için çok üzüldüm bu don vurması olayını hiç sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende donu sevmiyorum ne güzel de yetişiyorlardı.

      Sil