AY DÖKÜMÜ MART

07 Nisan 2022

 

 
Nisan ayındayız ve yağmur yağması kadar normal bir şey yok, şu an hava kapandı dışarıda döküyor yağmur.. 


SEVİYORUM

Mart ayının sevdiğim tarafı leyleklerin gelmesi, baharın yüzünü göstermesi ve bunun sonucunda çiçeklenen bir bahçe, yapraklarda çıkmış yavaş yavaş yeşile de  dönüyoruz...


YİYORUM

Normal herkesin yediği şeyler, yemek, pilav, çorba özel bir şey yok. Sadece iki defa ciğercime gittim, birinde ahmetbey köftesi yedim, diğerinde ciğer tava.... 



İÇİYORUM

Su, kahve, şekersiz Balaban limonata...
 

HİSSEDİYORUM
 
Gayet mutlu, huzurlu, sağlıklı.....
Üç ayların gelmesi ile manevi bir duygu var...
 

YAPIYORUM
 
Yanılmıyorsan eğer frida balanketin son çiçek motiflerini yapıyorum. 
Bol bol dua, zikir, ve Kuran_ı Kerim okuyorum...
 

 
DÜŞÜNÜYORUM
 
Bu hastalık Çin'de yine hortlamış ne olacak halimiz....
 

HAYAL EDİYORUM 

Dün asma budandı, bir kaç çürük tahtası var, yerine yenileri konulacak, hayırlısı ile Ramazan sonu altında masa da kitap ve dergi okumayı hayal ediyorum...
Şöyle bir şey nasıl olurdu acaba?????????
 

 DİNLİYORUM
 

 

 



 


 




6 yorum:

  1. ilk fotideki çiçekler ne kadar güzel yaa :) limonataya da bakayım aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yağmur sonrası idi çektiğim zaman. Umarım limonatayı bulursun ama sadece migrosta olabilir. Bizim yerel firma çünkü..

      Sil
  2. Her yıl bu zamanlar çoktan leylek görmüş olurdum, henüz bir tanecik bile göremedim... ayy ben leylekleri çok özledim. :))) Çiçekler, limonata içimi açtı... O şey bence çok güzel olur...Aklında kalacağına kitap ve dergi okuyacağın masanın üstünde olsun Özlemcim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylek henüz daha bende görmedim çarşıya inip sokollu camisinin kubbesine bakmam lazım onlar için. Asma çardağı ahşapları çürümüş onlar değişecek kısmetse bayram sonu belki keyif yapmaya başlarım asma altında. En son okuduğum kocakarı kış olayı doğru çıktı hava henüz ısınmadı daha. Mart 25 hava güzelse bahar gelirmiş yok güzel değilse nisan 25 inde bahar gelirmiş bu sene de bu oldu galiba...

      Sil
  3. Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.. geldi bak aklıma :) Bence güzel olur, asma oraya bir iki sene içinde salınır bence.. Üzümler sarkarsa hele offf ne hoş olur, altına sedir.. Ufak fenerler, çiçekler kediler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiğim bir şarkı:)) Asma zaten büyük ceren sadece ahşabı çürümüş onlar değişevek beton direkt olacak, hatta bugün usta geldi kısmetse pazar günü getirip monte edecek direkleri...
      O fenerleri romanlar bırakırmı hiç? o tür süsleme bir defa yaptuım ferforje saksılar asmıştım gece çalmışlar yerinde yeller esiyordu sabahleyin...

      Sil