COVİD 19 POZİTİFTİM...

25 Nisan 2022

 

 
Geçen hafta pazardan bu yana hastayım, daha doğrusu ailece hastayız. İlk başta bahar gribi olduğumuzu düşündük, Cuma günü biraz iyi hissedince ana sağlığa ilaç yazdırmaya gittim. Doktor corona testi istedi, oruçluyum dedim, orucu bozduktan sonra hastaneye git yaptır dedi. Orucu bozduktan sonra teste gittik ağbimle. Sonuçlar pazar günü geldi, ben pozitifim ağbim ve annem temaslılar. Şu an evde yatak odasında hapisim. Bayrama kadar karantinadayım, ailemde öyle. Şu an grip gibi geçiyor umarım böylede biter, yalnız biraz ishal yaptı gibi yada yediğim taze sarımsaktan olmuş olabilirim ishal. İnşallah sorunsuz atlatırım, astım bronşitim olduğu için tereddütteyim ama işin garibi öksürük yok balgam yok, temaslı olan annemle ağbimde aşırı öksürük ve balgam var, umarım onlarda zararsız atlatırlar.
Artık çember daraldığı için olmamız gayet normal diye düşünüyorum. Birde evrim geçire geçire ilk etkisini kaybettiğini düşünüyorum.
Allah hasta olan herkese şifa versin 

41 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Dikkat edin kendinize bu güne kadar çok şükür kapmadık ama eninde sonunda olacak gibi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çember daraldığı için her hallikuarda olacağız dedik ve olduk.

      Sil
  2. Cok geçmiş olsun kısa sürede anlatırsınız inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun , zararsız ve hafif anlatırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Şifalar dilerim bende. Bitti diyorlar ama çok duyuyorum hasta olan. Bizde olmayan gruptayız ama her an olurz diye hep tetikteyiz. Azıcık kırık olsak benim aklıma ilk covid geliyor. Bu arada ishal de her ne kadar pek söylenmese de corona belirtilerinden:(Tanıdıklarımdan bu şekilde geçirenler oldu. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doktorla konuştuk aile hekimi ile ilaç al dedi, Allahtan evde var ilaç hemen yuttum şimdide leblebi yedim toplasın diye..
      sağolun

      Sil
  5. En sonunda hepimiz olacağız bence ama artık eski etkisini yitirdi diye düşünüyorum. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle olacak başta çember genişti ama şimdi daraldı...
      inşallah handanım geçer gider.

      Sil
  6. Merhabalar.
    Çok büyük geçmişler olsun. İnşAllah en kısa zamanda hafif bir şekilde atlatır ve tekrar yine eski sağlığınıza kavuşursunuz. Hani ilk başlangıçlar da demişlerdi ya, bu Covid-19'a herkes yakalanacak ve bir şekilde tanışacak diye. Ben hariç, biz de cümbül cemaat geçirdik.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlık, sıhhat ve afiyetler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun evet herkes oluyor bu aralar sıra bizde imiş, sağlık olsun.

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
    2020 Mart'ta ilk olanlardan biriydim, şimdi hem tıp ve ilaçlar ilerledi hem de dediğin gibi bu varyant daha hafif, endişelenme bence haftaya toparlarsın. İshal ve ani kramplar oluyor bu arada, belirtilerden yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah cerenciğim korkum kronik hastalıklarımız.İshali de jkontrol altında tutmaya çalışıyorum inşallah o da geçer.
      sevgiler,

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Hem ailenize, hemde size acil şifalar diliyorum 🙏 İnşallah en hafif şekilde atlatırsınız.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun ablacım bol bol kemik çayı iç ben çok faydasını gördüm.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun. Bu aralar çevrem kırılıyor. Fakat dediğiniz gibi eskisine nazaran daha insaflı. Herhalde yakında mutasyonla kaybolacak. Şifa bulmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da maskeli dolaşıyoruz nereden kaptım bilemiyorum. Şifa dileğiniz için sağolun.

      Sil
  11. Geçmiş olsun, ailece en sıkıntısız haliyle atlatırsınız, dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun Özlemcim... Bol vitaminli şeyler ye... Kelle-paça iç... Direncini yüksek tut... İshal için vücudun su kaybını tamamla, bol sıvı tüket.. Pilav, patates haşlamasıda iyi gelecektir. Dinlenme kadar beslenme de önemli...Tez zamanda atlatırsın inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun, kolayca atlatırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun :( umarım en kısa süre de atlatırsın...

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun, dilerim grip gibi hafifçe atlatırsın acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  16. geçmiş olsun, daha yeni camdan düşler ve sevda ünlü arkadaşlarımız da olmuştu, iki türlü geçiren var bugünlerde, bazıları hafif grip gibi, bazıları da çok ağrılı, senin ağrı yokmuş iyi hadi :)

    YanıtlaSil
  17. Belirtiler kaybolmaya başlamıştır inşallah. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koku alma halen yok bekliyorum gelmesini, grip gibi geçiyor Allah herkese böyle geçirmeyi nasip etsin...

      Sil
  18. Çok geçmiş olsun. Artık karantina kaldırıldı diye biliyorum. Hatta yanılmıyorsam test bile yapılmayacak hastalık şüphesi olsa bile. Maske kullanımı zorunluluğu da kaldırıldı. Siz resmi olarak tespit edilen son vakalardan biri olabilirsiniz bu gidişle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz 7 günlük bir karantina aldık sağlıkçılar telefonda öyle söyledi. Kesinlikle son vakalardan biriyiz Allahtan 3 aşımız vardı ve grip şeklinde geçti. Bizden sonra komşu gelinin annesi ve oğlan kardeşide olmuş, onlarda karantinadalar şu an..

      Sil