HAYALİN HAYALİ BİLE TATLIYDI

13 Mart 2023

 

 
Evveldi, çok evvel….
Yan yanayken saate bakmanın ayıp olduğu zamanlardı.
Karşılıklı oturdun mu masaya, bir gözlere bir de uzaklara bakılırdı, eski yad edilirken.
Ellerde telefonlar yoktu.
Çocuktuk.
Büyükler, eski günleri konuşurken uyuyakalmak diye bir şey vardı.
Sevmeler sessiz ve sebepsizdi.
Ne gösterişe gelir, ne nedenlere sığardı.
Her şeyden önce samimiyet gelirdi.
Sevda sırdı, Söylenmezdi.
Sevilenin adına türküler yakılır ama onun ardından kimseye yakınılmazdı.
Eşyalar pahası ile değil, hatırası ile kıymetlenirdi.
İnsanlar aldıkları ile değil,
verdikleriyle değer ifade ederdi.
Sahi utanmak diye bir şey vardı.
Yüzsüzlük, profesyonellik adı altında prim yapmıyordu.
Dert çekmenin bile bir adabı vardı.
Gönlün yükü, gözlerden anlaşılırdı.
Gönülden geçen ile dilden dökülenin arası böylesine uzak, böylesine hoyrat değildi.
Evveldi. Güzeldi…
Biz bu içimizdeki uçurumları ve kalpler arasındaki mesafeleri sonradan icat ettik.
Henüz yenilmemiştik kendimize.
Mutluluklar fotoğraf karelerinden ibaret değildi.
Mutlu edilmek isteği hastalıklı bir hal almamıştı.
Eşyalar değil, insanlar ağırlanırdı evlerde ve kalplerde.
Henüz bu kadar yalnız değildik.
Başkalarınca beğenilmek her şeyden önemli değildi.
Evveldi… Güzeldi… 

Rasih Aslantürk 
 
 
Baharın ayak sesleri bunlar, havalar biraz yağmurlu gitsede bizde durumlar bu, miss gibi sümbül kokuları var bir de..
 

Daha çiğdemler açmadı, onları bekliyorum, ilk baştaki resim mart menekşesi onlar yüzlerini gösterdi...
Biz de haberler bildiğiniz gibi, annemi özele götürüp ultrason yaptırdım Allahtan bir sorun çıkmadı. Sonuçları üniversite hastanesine giderken götüreceğim. Profesör kan değerini eksik bulduğu için kan iğnesi vermişti, tanesi 3 .000 Tlmiş
2 sine de fark parası ödedim. Serumla vücuda verdiler iğneyi. Serum takılı iken komşu da geldi o da ozon tedavisi oluyormuş, dedim hep beraber gideriz, o da yürümekte zorluk çekiyor. Biz taksi ile gelip gittiğimiz için o nuda taksiye aldık. Bu hafta da takılacak bir serumumuz var, onun da ozon tedavisi aynı günmüş, giderken taksiyle onu da alacağız, dönüşte yine birlikte geliriz. Yalnız annem dönüşte başka duraktan çağırdığım taksiyi beğenmedi, sebep???????
Takside sigara içilmiş leş gibi kokuyor.....
 

Bizim sıpa bulunduğu ortama uyum sağlamış değil mi:)))
 
internetten alıntıdır

Cev Davran'ın Palyaçonun günlüğü kitabından bu alıntı.


Bu ay bir dergi alacağım dedim ve sözümde durdum.
 

Depremden bu yana böyleyim, aynen yataktan kalkasım gelmiyor sabahları.....
Kitapları bile zorla okuyorum, o da kütüphaneden aldığım için, önümüzdeki hafta pazartesi geri götürmem lazım zorluyorum kendimi. Aynı durum youtube ve spotifi içinde geçerli, haftalık planı şaştım uymam lazım diyorum.
Depremden önce ve son olarak Gülse BİRSEL'i dinledim onları ekliyorum size.
 
FERDA YILDIRIM

SONUCA İNANMAYACAKSINIZ...
https://www.youtube.com/watch?v=Ux75yNAUOU4


ERTAN ÖZYİĞİT

İBNİ ARABİ'NİN 2023 KEHANETLERİ
https://www.youtube.com/watch?v=T_4qD-KE9Tc


BARIŞ ÖZCAN

https://www.youtube.com/watch?v=tZTE_cjK0Gc


EDEBİYAT BURADA

https://www.youtube.com/watch?v=alo5ioYwcG4

NİLAY ÖRNEK

GÜLSE BİRSEL
https://www.youtube.com/watch?v=DD1WN6NUps0
 
Müzik eklemiyorum bir süre daha...
İyi haftalar hepinize....
 


4 yorum:

  1. Mart menekşelerini ilk defa gördüm sayenizde, çok güzeller gerçekten, çok teşekkür ederim bu güzellik için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzelliği görmene vesile oldum, beğenin için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yazıya ve çiçeklere ve kediye bayıldım. 3 milyarı kafam basmadı 3000 TLmi acaba dedim yine işin içinden çıkamadım. En sevdiğim şey simittir, tanesi olmuş 8 lira Bursada, anlamadım.. anlayamıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet üç bin tl ben yazarken yazı ile hatalı yazmışım. Simit burada da 7 tl ..

      Sil