HOŞGELDİN RAMAZAN

25 Mart 2023

 
Herkese hayırlı ramazanlar dilerim. İftardan sonra ilk defa gece bir yazı yazıyorum. Handan gibi çayımı demledim, demlensin bekliyorum. İşten ayrıldığımdan bu yana sorunsuz bir şekilde orucumu tutuyorum. İşte iken görmüş olduğum mobingten dolayı 18/10 tansiyona sahip olduğum için tutamıyordum. Hangi dakika nereden saldırı yapacaklar belli olmuyordu. Tutmaya kalktığında da aaa sen oruç mu tutuyormusun ki? diye alay ederlerdi. Malum kendileri zalimliklerinin yanı sıra oruç tutarak sevaba giriyorlar, ama insanı ezerek sevaba girmemeyi bilmiyorlardı. Neyse fabrika kapandı kurtulduk.
Havalar bahar havası, çiçekler açıyor bahçelerde, ağaçlarda.
Annemi önümüzdeki çarşamba yine kontrol amaçlı büyük şehir üniversite hastanesine götüreceğim. 
Arkadaşın kızına doğum günü hediyesi ağbimin sattığı mutfak havlularından baykuşlu bir desen götürmüştüm bu kış, komşusu görmüş varsa bana da getirsin satın alayım demiş 3 tane. Dün onları götürdüm, hemde yürüyüş yaptım o sayede. 
Kendi 3 aylık kan değerlerimin kontrolü vardı, onları yaptırdım. Sadece alerjik bir durum ortaya çıktı ki, o da bu mevsimde astım hastası olduğum için normal bir durum, fakat hapşı hapşı gidiyorum o başka mesele:)))
Kitap okumam sekteye uğradı. Galiba bu ay için hesap etmeyi unuttuğum bir durum oldu, aç gözlülük yaptım 4 kitap 2 dergi aldım kütüphaneden ama tamamlayamayacağım, sadece onu değil BLOGGER kitap kulübü kitabı da bitemeyecek. Malum ramazan ayındayız ve tesbihler ve mübarek kitabımızın hatimi var. Bunları hiç aklıma getirmeden kitap almışım kütüphaneden sağlık olsun, geri verip tekrar alırız bizde ne yapalım.
Kendinize iyi bakın, burada yazamasamda sizleri takipteyim.
 
 

 

27 yorum:

  1. Hayırlı Ramazanlar, ibadetlerinizi kabul etsin Allah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah herkesin ibadetini az veya çok kabul etsin.

      Sil
  2. Hayırlı Ramazanlar dilerim <3 ibadetlerimiz kabul, dualarımız makbul olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede hayırlı ramazanlar. Herkesin ibadeti kabul olsun.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Ben de blog sayfanız nezdinde herkese hayırlı Ramazanlar dilerim. Eskiden çocuklar gibi sevindiğim, büyük bir heyecan ve coşku ile karşıladığım Ramazan-ı Şerif-i artık eskisi gibi karşılıyamıyorum. O kadar çok yıpratıldık ki, şu Ramazan sevincimizi bile elimizden, gönlümüzden aldılar. Ben şahsen hakkımı helal etmiyorum ve Allah'a havale ediyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ramazanlar. Tam alerji havası :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de hayırlı ramazanlar, maalesef tam havası polenler filan ...

      Sil
  5. Hayırlı Ramazanlar, Allah kabul etsin. <3

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ramazanlar. Ben de o kadar yoğun oluyorum ki ramazan ayında kitaba ayırcak hiç vakit kalmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef benimde, aklımdan çıkmış ramazan ve 4 tane kitap almışım kütüphaneden nedense...

      Sil
  7. Hayırlı ramazanlar. Ah bende öyleyim. Önceliğim kuran olduğu için kitap okuyamıyorum. 🤗 Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun size de hayırlı ramazanlar, Allah kabul etsin okumalarınızı...

      Sil
  8. Hayırlı ramazanlar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı ramazanlar. Kitap süresini tekrar uzatabilirsin. Ben de çoğunlukla iki hafta da bitiremiyorum. İki hafta daha uzatıyorum kütüphanede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koha dan bende uzatıyorum da, 12 gün elime hiç almadım benim sorun bu oluyor.

      Sil
  10. Hayırlı ramazanlar. İş yerinde uğradığınız mobbing okurken benim de canımı sıktı neyse ki kurtulmuşsunuz. Geçmiş olsun tam alerji havası bende de başladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun size de hayırlı ramazanlar. Allah o tür kompleksli insanlardan herkesi korusun. Evet alerji havası bende doktora çıktım ilaç aldım.

      Sil
  11. Ruhumuzu aydınlatan huzurlu ve bereketli bir ramazan olsun.

    İftarın üzerine hemen çay içmezsem kendime gelemiyorum :) Şimdi de sahur çayımı bekliyorum, yemekten çok çay içesim var :)

    Benim de burnum tıkanıp duruyor alerjiden. Yoktu eskiden alerjim falan yaşla ortaya çıktı, kilo alınca da hepten tıkanıyor. Ramazandan sonra rejime başlayabilirim umarım.

    YanıtlaSil
  12. Huzurlu, sağlıklı ve bereketli bir ramazan ayı dilerim.

    YanıtlaSil