OKUDUKLARIM DERGİ 2023/9 EDEBİYATİST SAYI:43

23 Mart 2023

 

 











 



11 yorum:

  1. Merhabalar.
    Dergi kapağında yer alan komedyen Charlie Chaplin'i görünce dergiye neden kapak olduğunu merak ettim. Bunu öğrenebilmek için de söz konusu derginin içeriğine bakmak gerekiyor. Dergileri ve dergi okumayı kitap okumaktan daha çok severim. Ancak, ne yazık ki artık dergi bile zor okur hale geldik. Alıntıları da tek tek okudum. Her biri için sayfalar dolusu yorum yazarım. Ancak, hayır mübarek gün kimseyi sıkmak istemiyorum. Mektup yazılan çağlara ben de değinmek istiyorum biraz.Gerçekten mektuplaştığımız dönemlerde herkes çok iyiyidi, sabırlıydı, tahammülkardı. Ama şimdi tahammül saniyelerle yarışır durumda. Her tahammül olmuş bir el bombası. Allah esirgesin.
    Paylaşım için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla birlikte hayırlı Ramazanlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mektup yazılan dönemleri sizden okumak isterim:)) selamlar

      Sil
    2. Mektup değil ama kart attığım dçnemleri iyi bilirim..
      Size de hayırlı ramazanlar

      Sil
  2. Gerçekten altı çizilesi cümleler.

    YanıtlaSil
  3. Özellikle ilk alıntı çok güzel.

    YanıtlaSil