EYLÜL 2023 CHALLENGE SORULARI HAZIR.....

28 Ağustos 2023

 

 
 
1- Kurtulmak isteyip kurtulamadığın alışkanlığın var mı?
 
2- Doğa mı ? Şehir mi? Neden?
 
3- En beğendiğiniz mimari eser? Neden?
 
4- Kolleksiyon yaptığınız bir şey var mı?
 
5- Hangi film? Niçin?
 
6- Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem, dediğiniz şey nedir?
 
7- Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şey nedir?
 
8- Biri vardı değil mi "bu insan" olmanızı sağlayan kimdi o?
 
9- Bize bir nasihat vermenizi istesek?
 
10- Bloğunuzun başkaları tarafından okunduğunu bilmek size nasıl duygular yüklüyor?
 
11- Hayattaki en zor şey nedir?
 
12-Karar verme sürecinde düşünceler mi? sezgiler mi?
 
13- Bugün kendi çektiğin beğendiğin bir fotoyu paylaşırmısın?
 
14- Hiç kimsenin duymadığı kitaplar arasında en sevdiğiniz hangisidir?
 
15- Dünyanın en zor hissi nedir?
 
16- Dostoyevski "Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!" der. Sizin alışamadığınız bir şey var mı?
 
17- Komşular roman karekteridirler, var mı böyle bir komşun.? 
 
18- Söylemekten kaçındığın kelimeler var mı?
 
19- Enerjinin sıfırlandığını anlarsan ne yaparsın?
 
20- İyi ki itiraz ettim dediğin bir konu var mı?
 
21-Şu an okuduğun kitaptan, dinlediğin şarkıdan, izlediğin filmden bir replik paylaşır mısın?
 
22-Fobin var mı?
 
23- Yarın kendini daha iyi hissetmek için bugün ne yapabilirsin?
 
24- Nelere şükrediyorsun?
 
25- Seni yüksek sesle ne güldürür?
 
26- Canın yansa bile doğruyu söylermisin?
 
27- Uyuyamadığın zaman ne düşünürsün?
 
28- Utanç verici bir anda arkadaşına nasıl yardım edersin?
 
29- Hayattan en son neyi öğrendin?
 
30- En son dinlediğin podcast nedir?
 
 
Katılmak isteyen tüm arkadaşları Eylül ayı çelıncına bekliyorum...
Bu vesile sizlere bir tatlı ikram ediyorum, bütün ay boyunca tatlı yiyelim tatlı konuşalım:)))



NOT: İnstagramda bu tür soruları aylık soru bazında 600 TL 'ye satıyorlar ben size bedava hizmet ediyorum, kırmazsınız artık beni:))))
 

26 yorum:

  1. :))) Ben yine Kasım’da falan yaparım heralde. Ama yaparım ;) Eline sağlık!
    Instagram garip bi yer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne garip bayan böyle soruları hazırlıyor yayınlıyor hem de para istiyor nedense...
      Beklerim ne zaman yaparsan

      Sil
  2. Ben aldım sorularımı :)

    YanıtlaSil
  3. Yok artık para karşılığı soru satmak, ya hu her şey para karşılığı oldu bu yeni nesilde, şaşırtıcı. Bedava madem katılacağım, en azından deneyeceğim. teşekkürler sevgiler Özlem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef doğru bir olay ben rica ettim yazılı yayını kullanabilirmiyim diye dedim. Tabii bedelini ödeyin emek sarfettim kullanın dedi. Ne kadar dedim 600 TL dedi.
      Beklerim katılmanı...
      Sevgiler,

      Sil
  4. tatlı için teşekkürler ayrıca :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş sorular 🤩
    Ben varım 😄

    YanıtlaSil
  6. Soruları toplu gruplar halinde cevaplayabilir miyiz acaba? Her gün değil de, beş soru beş soru giderek belli günlerde mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl istersen arkadaşım, sıkmıyorum illaki böyle olacak diye...

      Sil
  7. Merhaba:)
    Katılmak niyeti ile geldim bende.
    Bloguma iyi gelir. Yazamıyorum zira bayadır.
    Teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, benden de sevgiler,
      Görüşmek üzere hoşçakalın.

      Sil
  8. Katıldım bende :) ne kadar hoş sorular çok teşekkürler buna vesile olduğunuz için biraz blog dünyam aktifleşsin :)

    YanıtlaSil
  9. ooo ne güzel bişey varmış burda dur hemen alayım soruları hazır eylül yeni gelmişken

    YanıtlaSil
  10. Merhaba iki gün gecikmeli olacak ama ben de katılmak isterim. Blogtan çok uzak kaldım yazmak iyi gelecek. Bir de instagramda soru satmak nasıl bir meslek ki acaba? Bize de çıtlatın bir şeyler belki değerlendiririz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki ne zaman isterseniz katılabilirsiniz. İnanın bir hesap var 30 günlük yazı programı altında bu yazıları toplu yayınlıyor, ben açıkça yazdım blogta kullanabilirmiyim diye 600 tl talep etti bunun için, bende pinterestten 30 gün challengelerden çeviri yaparak hazırladım para vermektense.

      Sil
    2. Çok şaşırdım kimler talep ediyor acaba diye düşündüm. Dediğiniz gibi çevirmek gibi bir seçenek de var. Ellerinize sağlık. Güzel ve zorlayıcı sorular var. Cevaplamaya çalışması eğlenceli olacak.

      Sil
    3. Bayanın ismi ayşe idi hatırladığım kadarı ile..

      Sil
  11. Harika bir etkinlik olmuş, çok teşekkürler :) Ben biraz geç gördüğüm için yazıları toplu okuma şansına sahip oldum. Kendim de gecikmeli bir katılım göstermek isterim :)

    YanıtlaSil