2021 YILI DİNLEDİĞİM ARKASI YARINLAR VE PODCAST'LER, MÜZİK PROGRAMLARI

03 Ocak 2022

 

 
1-PARİSİN YABANCISI
2-KELEPÇELİ BİLEZİK
3- BEKLENMEYEN DOSTLUK
4-GÜMÜŞ AYNA 
5- ESKİ BİR AŞK HİKAYESİNİN SONU( JACK LONDON)
6-YAŞ AĞAÇ
7- UMUTSUZ GÜNLER
8- ŞÖMİNEDEKİ KATİL
9- GECE NÖBETİ
10- KUM TEPESİ
11- DAVET 
12- DÜĞÜNDEKİ KAVGA
13- İKİ KADIN
14- İLKBAHARDA SEVGİ
15- KATİL KİM?
16- PENCEREDEKİ GÜL
17- SEVGİLİ SONGÜL 
18- ESKİ DOST
19-SİSLİ HAYATLAR
20-SUİKAST
21-BOĞAZİÇİ BALIKÇILARI
22-İSVEÇ KİBRİTİ
23-ÖLÜM HÜCRESİNDE 7 GÜN
24-ADANMIŞ HAYATLAR
25- BEN ANNEYİM
26- BİTMEYEN ÖZLEM
27- ACILARIN ÖTESİ 
28-  TAŞRA KIZI
 
 
DİNLEDİĞİM PODCASTLER
 
1- BU KIZ HEP AÇ 
 
 - Paristen Beyrut'a yemek hikayeleri
- Leyla Celalyan Dünden bugüne Ali MuhiddinHacı Bekir 
- Rachel Araz Kiresepi, Yemek Pişirmek bir zevk
- Leyla Kılıç ile Çerkes Mutfağı üzerine
-Arami mutfağı ile tanış


2 - NİLAY ÖRNEK NASIL OLUNUR

   - Cem YILMAZ (ilk küfüründe bıraktım dinlemeyi, özellikle bayan spikerin yanında söylediği için çok kızdım küfüründe yeri ve kişisi değildi.)
  - Oktay ÇETİNKAYA
 
 
3- BEN OKURUM DENİZ YÜCE BAŞARIR

- Mandarinler
- Kirpinin zarafeti 
-İstanbullu Rum Bir Ailenin Mutfak serüveni
-Ağaçların gizli yaşamı
-Yedi yıl
-Bilinmeyen Kadının mektubu
-İstiridye usülü girit
 

  DİNLEDİĞİM MÜZİK PROGRAMLARI
 
 
İŞ SANATTA DİNLEDİKLERİM
 

 
AKIN ALTAN İLE ÖYKÜLER
 


6 yorum:

  1. Gönlünüzce sağlıklı ve çok güzel bir yıl dilerim.. :)

    YanıtlaSil
  2. arkası yarınlar dışındakileri hiç duymadım :) arkası yarınları nerden dinliyorsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube dan dinliyorum deep...

      Sil
    2. hımm onları biliyom, yani ben her gün bölüm bölüm yayınlanıyor bir yerde sandımdııı, radyoda filan yanii :)

      Sil
    3. spotify de de var ama youtube kadar yok..

      Sil