BU YILBAŞININ İLK GÜNÜ HANGİ ŞARKI ÇALSIN?

01 Ocak 2022

 

 


 

 

 
 

 

 
 

 


 


19 yorum:

  1. Güzel bir yıl olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok güzel :) bende yeni yılın ilk gününde Sia-Never give Up çaldı :) enerjik şarkılar her zaman iyidir :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel. :)
    BTS'den Life Goes On, olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Şu okuduğun Sekizinci Hayat'ı nereden buldun? Neredeyse 1 yıldır onun peşindeyim ben, kitapçıma baktım şimdi tekrar basıldı da benim mi haberim yok diye fakat hâlâ yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok önceden almıştım, leylakdalının bloğunda görmüştüm.

      Sil
  6. Öyle güzel fotoğraflar seçmişsiniz ki bakarken içim huzurla doldu sanki :) aklıma şarkı önerisi gelmedi ama mutlu yıllar dilerim 🎄

    YanıtlaSil
  7. Mutlu, huzurlu, sağlıklı güzel anılarla dolu bir yıl olması dileğiyle, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsine bir bir tıkladım ama hüzünlüydü hepsi de yaaa, bir dahakine fotoğraflar gibi mutluluk veren şarkı istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emredersiniz efendim:)) arabeske sarmayacağım inan:))

      Sil
    2. Peçeteye yazıp istek şarkı atıp başında boza pişiririm :D

      Sil
  9. Da poet ve cezadan "kördüğüm" gibi şeyler çalsın isterdim. Yilbasi için değil uyanık kalmak için.

    YanıtlaSil