AH YA KIŞ YA SONBAHAR NİYE..

09 Ocak 2022

 

 
Çok düşünerek yaşamıyorum artık ,
İp mi dolaştı çözmeye uğraşmıyorum dolaştığı yerden kopartıyorum ,
Vazomu kırıldı yapıştırmıyor kalanı da ben kırıp kaldırıp çöpe atıyorum ...

Yemeğimi yaktım amannn yanarsa yansın
Yanan canım olmasın yemek dediğin nedir ki
Kör boğaza ne verirsen doyar zaten ...

Yeter ki benim canım sağolsun diyorum
Bazen dışarıdan bazen kahvaltılık yiyorum. .

Birine bir şeyi artık bir kere söylüyorum
Anladı anladı ,
Anlamadı anladığı kadarıyla bırakıyorum
İster doğru anlar ister eğri çokta tın yani ..

Fazladan hiç bir şey istemiyorum artık hayatımda ve yaşam alanım da ,
Takımı bozulmuş tabak çanak
Giyilmeyen giysiler at gitsin ya da ver başkası sebeblensin ...

Değerini yitirmiş insanlar mı ,
Amann hayatımda yeri olmayanların telefon rehberimde de isimleri olmasın
Sil gitsin,
Zararlı kim varsa arın bitsin diyerek başladım ...

Önce içsel temizlik yaptım
Evsel temizlikle noktaladım ...

Oh be dünya varmış eşyaların yenilerine evimde
İnsanların iyilerine içim de yer açtım ...

Belki çok geç kaldım ama
Zararın neresinden dönersen kâr dedim,
Hiçbir kârım olmasa da en azından zararım da olmaz,
E bundan büyük kar da bulunmaz ....!
~
AHRÂZ SNR
 
 
Herkese merhaba, geçen hafta doğalgaz , elektrik faturaları gelince yukarı ki modu uyguladım:))) Artık evden dışarı çıkasım yok inanın ki... Bir dışarı çıkmak bana 250-300 Tl ye patlıyor, en iyisi ev modunda olmak. Fiyatlar aklımı başımdan alıyor resmen:)))


Tek bir malzeme de olsa aklım başımdan gidiyor, kahveye sarılıyorum hemen:))

Bu haftayı müzikler ile geçirdim diyebilirim
 
Bir gün Yalın' a taktım evir çevir döndürdüm..
 
 
Ertesi gün Fettah Can takıldım...
 
Ama en çokta her gün, tekrar modunda olan müziğim buydu...
 
 
Kardelenler kar yağmadan çıktılar.....

“Davranışa yansımayan hiçbir şeye en ufak inancım kalmadı artık. Bana dünyanın en güzel cümleleri de kurulsa ben karşımda ne gördüğüme bakıyorum."
 
 
Kızım bir gün bizi çok korkuttu, ortada yoktu kızdımı , gücendimi, bizi terkettimi derken, akşam üstü çıktı geldi. Kedi sevmeyen annem bile meraktaydı o derece yani. Neyse benim kız daha 1 yaşında yok fakat 3 tane izbandut peşine takılmış, ben kovalıyorum,
- Benim kızım daha küçük hem ben fit damat istiyorum diyorum:))
Beni anlamıyorlar. Şu an bahçede bir kovalamaca halindeyiz onlarla. Bu da büyük ihtimal babamın ardiye kapısının altı biraz açık oradan içeri girdi peşine takılanlar olunca, annemde onu farketmedi kapı ağzına su girmesin diye tuğlalar koymuş. Bu zavallımda içeride kalmış çıkamıyor:)) Annem en son dedi ben böyle böyle yaptım acaba ardiyeye mi girdi çıkamaz dedi:)) gittim tuğlaları çektim benim kız oradan çıktı:)))

"Karpuzu kestin. Baktın ki kabak.
Gene de zorla yiyecek misin o karpuzu?"
Canım Fethi Naci'nin bu cümlesinden sonra
başladığım her ne ise hoşlanmadığım yerde
bırakmaya karar verdim.
Kitabı da, insanı da...
Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı
öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın
ve olamayacaklarımın acısına ise ayıracak
zamanım yok. Hayat çok kısa.
Mina Urgan
Türk yazar, filolog, çevirmen ve akademisyen.
(D: 1 Mayıs 1915 - Ö: 15 Haziran 2000)
Anısına saygı...


Cuma günü 3. doz aşılarımız olduk. Bir annem kaldı olmayan onu da Aile doktorumuz Reyhan Hanım erken getir kan değerlerine de bir bakalım dedi, uzun zamandır bakmıyoruz hem de aşı olur dedi. Önümüzdeki hafta da ona yaptıracağım aşıyı.
 

BİR KAPI KAÇ KEZ ÇARPAR ?
Ne kadar sert kapattığına bakar.

BİR EKMEKTE KAÇ DİLİM VAR .. ?
Ne kadar ince kestiğine bakar.

BİR GÜNÜN İÇİNDE NE KADAR İYİ VAR ..?
Ne kadar iyi yaşadığına bakar

BİR DOSTUN İÇİNDE , NE KADAR İYİLİK VAR ..?
Ne kadar verdiğine bakar...

Shel Silverstein..

Geçen akşam evde otururken camın sinekliğini çalmış Romanlar, bıktım bunların hırsızlıklarından vallahi.. Şimdi işin yoksa cama sineklik yaptır, Allahtan geçen yaz yaptırdığımız salonun sinekliğini çıkaramamışlar, Hakan takarken Özlem abla içten de ben bunu sabitleyim çıkarıp çalmasınlar demişti, sağolsun onu çıkaramamışlar. Yenileri yaptırırken yine Hakana yaptırmak lazım aynı sistemi uygulasın. Karşı komşunun da almışlar hem cam, hem kapıdaki sinekliğide almışlar...
 

 Mavi lalenin açıklaması ile Frida Blanket battaniyeye başladık. Fakat siyah ip eksikmiş bende son sırası yok, pazartesi yüncüye bakacağım bulamazsam netten sipariş vereceğim.
 
 
Bu hafta dinlediklerim;



10 yorum:

  1. Çok sıkma canını, fiyatlar konusunda yalnız değilsin, hepmiz aynı durumdayız; oynatmaya az kaldı yani:))

    YanıtlaSil
  2. Alıntılar çok güzel. Kayıp kızın hikayesi de pek tatlı :) Bahçedeki kovalamaca hali gülümsetti:) hakkından gelebilirsiniz umarım izbandutların.

    Mahalleli hali can sıkıcı, geçmiş olsun.İnsanı sürekli tetikte olmaya iter böylesi bi hal.

    Ben de takıyorum bazen belli şarkılara, etini kemiğini sömürene kadar dinliyorum :)

    Keyifli bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hakkından geliriz, yoksa kızım daha 1 yaşında yok kazaya kurban gitmesini istemem. Kısırlaştırsan annelikten mahrum edeceksin o da olmaz, bakalım zaman ne gösterecek:)))
      Keyifli şarkılara takılalım, ben bu günde sanat müziğine taktım Ayşen Birgöre misafir oldum.
      Sevgiler,

      Sil
  3. ah valla en büyük sorunumuz fiatlar şu anda, rakamlara yetişemiyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Belli bir yaştan sonra, gereksiz her şeyi hayatından çıkarası geliyor insanın. Canlı, cansız fark etmeden:) Aslında daha erken yaşlarda fark etmek lâzım bana kalırsa.
    Motif ne kadar güzelmiş. Rengârenk harika olmuş.
    Aşılarınız şifa olsun. Biz de tamamladık. Sevgiler Özlem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeni için teşekkür ederim..
      Size de şifalar dilerim..

      Sil
  5. Peynir alacağım fiyatlara baktıkça iştahım kesiliyor. Hayır, çok şükür ben yine de alabiliyorum ama insanlar naıl geçinecek bilmem.

    Ay sinekliği bile mi çalıyorlar. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizler kesinlikle o konuda şanslıyız, bugün baktım 60 tl bizim burda kilosu peynirin.
      Evet sineklik veya ne olursa çalıyorlar, bırak işlem yaptırmaya kalksan sineklik parasından fazla para harcaman gerekiyor inan.
      Sevgiler,

      Sil