KEDİNİ SEV MIRMIRINI DİNLE ( RESİMLERE TIKLAYIN MÜZİK SAKLI)

21 Ocak 2022

 









12 yorum:

  1. Karanfilimi aldım gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Uykumun Belini Bükme.

    Severim bahtımı; Melike Şahin sevdiğim bir şarkıcı:)

    YanıtlaSil
  3. Zaten gurbetteyiz, iyi oldu gurbet.. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Üstten dördüncü resim aynı Ponçiğimiz. Hayvan seven birini öğrenmek beni mutlu etti. Ben de ne zamandır önce bambaşka şeyler paylaştığım bloğumda artık genellikle hayvanlara dair paylaşımlar yapıyorum.
    Pinterest üyeliğim yok. O nedenle maalesef müziği dinleyemedim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzemeleri birbirlerine güzel. Hayvanlar tabi ki sevilmek için varlar. Resmin kenarından tıklarsanız sizi youtube yönlendiriyor müzik orada. Pinterestte resim kaydettiğim için o ekran çıkıyor.
      Sevgiler,

      Sil
  5. elis dubaz, bilmiyodum, saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tangoravi söylüyor ben beğendim umarım sende beğenirsin.

      Sil
  6. En beğendiğim kedi resminden Fools Garden - Lemon Tree geldi.
    Pek güzelmiş:)

    YanıtlaSil