GÜVENİN ŞARTI SAMİMİYETTİR, KAYITSIZ ŞARTSIZ SAMİMİYET.

17 Ocak 2022

 

 
https://www.instagram.com/p/CMhX6NGnuN0/ 
Alıntıdır.

“Umut edeceksin, başka çaren yok…
Güçlü, dik, inançlı ama en çoğu temiz kalacaksın…
Sana kötülük yapmış, seni incitmiş, inandırmış, aldatmış…
Tüm bu vicdani oluşumlardan yoksun,
En iyiyken en kötü olmuşlardan olmayacaksın…
Ağlayacağız, kızacağız, öfkeleneceğiz, düşeceğiz…
Belki çokça sefer ama yine kalkacağız…
Çünkü; hiç bir şeyin karşılıksız kalmadığı bu sistemde;
Seninde çiçeğin açacak…
Seninde evinin bir anahtarı olacak…
Bir yolu, bir umudu, bir kalbi, bir evi,
Mutlaka bize “kader diye yazan” bir güç var…
Ne olursun, ne olursun, ne olursun!
Asla güzel olmaktan,
Avuçlarını açmaktan,
Karakterli ve kişilikli olmaktan vazgeçme…
Allah kuluna kâfi değil mi..? “

✏️ Umut Güner
 
 
Haftaya güzel bir müzik ile başlayalım..


Geçen hafta az da olsa kar gördük.... 
Sonradan soğuğu kaldı, hala soğuk, kanepe altından diz battaniyemi çıkardım akşamları kullanıyorum. Sabahları kırağı çok oluyor, ev öğleden sonra güneş aldığı için üşüyoruz diyebilirim...
Annemi pandeminin başlangıcından bu yana ilk defa Ana sağlığa götürdüm. Kaşıntısı vardı vücutta doktor üreden şüphelendi, ama tahliller sonucunda herhangi bir sorun çıkmadı, sadece B12 vitaminini düşük buldu, onun içinde iğne verdi. 5 gün iğne için ana sağlığa gideceğiz. 3. aşısını da yaptırdık.
Pek dışarı çıktığım yok evdeyim, evde battaniye örerek vakit geçiriyorum..

 

Bol bol müzik dinleyip, kitap, gazete okuyorum.
 
 
Resimde müzik saklı....
 
 
Dünkü okuma arkadaşım gazete idi.... 
 


Kahvenin yanındaki bu kurabiyenin müptelası oldum diyebilirim. Beni çocukluğuma götürüyor. Leblebileri havanda dövüp, toz şekerle karıştırıp yemek en büyük tutkumdu....
 
 
Bu hafta pek bir şey dinleyemedim;
ARKASI YARIN

https://www.youtube.com/watch?v=ovaxsonmeZQ
Colomba

BU KIZ HEP AÇ (SPOTİFY)

Bir Noel Tatlısı: Melomakarona
Kurtuluş'tan Buram Buram Sakız Kokusu

İŞ SANAT

https://www.youtube.com/watch?v=WyXkFK5uTCw
 





 

7 yorum:

  1. Merhabalar.
    Samimiyet, her konuda aranan bir güven duygusudur. Güvenin şartı da samimiyettir. İşte en büyük kaybımız samimiyettir. Samimiyetin olmadığı yerde güven duygusundan da bahsedemeyiz. İnsanlar samimiyeti su-i istimal ettikleri sürece, güven duygularını da köreltirler.

    Sevgisiz büyüyen çocuklarımız var. Sevgiyi zamanında tatmamış ve sevginin ne olduğunu öğrenmemiş bir insana sonradan sunulan sevgi, inandırıcı olmadığı gibi, oluşturduğu derin yaraları da kapatmaya yetmiyor.

    Umutsuz yaşanmayacağı kesin olarak bilinir. Bazılarımız konuşmalarımızda "benim artık umudum iyice tükenmiştir" gibisinden laflar ederiz ama, bu asla samimi söylenmiş bir itiraf değildir. Çünkü sen ne kadar umutsuzum dersen de, senin içinde hala küçük de olsa, umut kırıntıları vardır. Bu kırıntılar da yanmaya hazır bir ocağı ateşlemeye yeterlidir.

    Duygularımızı körelten ve duygularımızla alay eden insanlar, küçük insanlardır. Onların bu davranışlarının bizi olumsuz yönde etkilemelerine müsaade etmeyelim.

    Şükürler olsun, yeni yılda, uzun ömürlü olmasa da kar gördük. Şu anda yerlerde kar yok, ama soğuğunu hissediyoruz.

    Oksijen gazeteniz herhalde yöresel bir gazete, ama olsun. Ben yöresel gazetelere daha bir önem veririm. Zaten okunacak umum bir gazete de kalmamıştır.

    Güzel ve keyifli bir paylaşımdı. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Ne müziklerinize ne de kahvenize bakamadım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimiyetin olmadığı bir yerde güven yoktur zaten.
      Oksijen gazetesini migroslarda veya D&R larda bulabilirisniz.
      Selamlar,

      Sil
  2. sıcak çikolota tarifle yapılamıyor, o kadar denedim zamanında bir halta benzemedi :D ben de pek yetenekli sayılmam ama bir kere bari olsaydı evde :D

    samimiyet ve arkadaşlık güzel kavramlar, ama çok insan bunu gruplaşmalar içinde saçma bir halde yaşar :)

    YanıtlaSil
  3. Samimiyet basit, kolay ama ne kadar önemli bir kavram. Aslında çok kolay ulaşabileceğimiz güven duygusunu bir biçimde yalanlar katarak kirletiyoruz insanlar olarak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkili ilişkilerde önemli bir konu o olmadan olmaz. Güvenin mihenk taşıdır samimiyet..

      Sil
  4. İnsan ilişkilerinin temellerinden biri de samimiyettir, bana göre. Güven duygusunu da besler, geliştirir.
    Annenize geçmiş olsun, vitamin takviyeleri gerçekten çok önemli. Kar buraya henüz yağmadı. Ama soğuk havanın da hiç şakası yok. Örgülerinize bayıldım. :)

    YanıtlaSil