HAYAL KURMAKTA, UMUT ETMEKTE ÖZGÜR OLMALISIN (EĞER BENİ GÖREBİLSEYDİNİZ/ANN LIANG)

23 Ekim 2023

 

 
POZİTİF ENERJİ İLE SİZİ BESLEYEN KİŞİLERLE GÖRÜŞÜN!

Düşük seviyeli duygular zamanla bertaraf edilmelidir. Ama öyle bir toplum düzeni içindeyiz ki sürekli bir şekilde bütün medya, yayınlar, konuşmalar, eşyanın tanzim şekli , giyimi , kuşamı , daima enerjiyi tüketmekle yani bizde olan enerjiyi çekip almak için meydana getirilmiş tuzaklar halindedir.
Sizin nereye gitmeniz lazım ki oradan enerji çekip alabilesiniz. Böyle arkadaşlarınız, dostlarınız, böyle muhitler tanıyor musunuz? Gittiğiniz zaman enerjetik olarak güçlendiğiniz yerler varmı? Bunlar çok önemlidir ve o noktaları kaçırmayın. Eğer böyle bir tecrübe yaşamışsanız oraya sık sık gitmeye çalışın. Oradan enerji aldığınızın farkına varın.
Farkına varmak meseledir, herkes varamaz. Yani hoşunuza gidiyor meselesi değildir o , bayağı bir sıcaklık ,bir güneş ışığı gibi varlığınızda hissedersiniz. Oraya gidip o insanlarla bulunduğunuz zaman böyle bir enerji geliyor ,alıyorsunuz . Demek ki enerji çektiğiniz yerler var. Unutmayın ki orası size mütemadiyen enerji veriyor. Orası enerji yaratan bir yer , öyle insanlar da vardır.
Sonra zaman içerisinde benzeme yoluyla siz de yavaş yavaş enerji üretmeye başlarsınız ve bu sefer etrafınızda bir odaklanma , bir merkez olmaya başlarsınız ve birtakım dostlar, insanlar, hayvanlar da dahil olmak üzere ayağınızın altında dolaşmaya başlar.
Sizden bir şey aldıklarını hissederler.
Dostluk dediğimiz işte budur…
 
Ergün Arıkdal
 
Yaşamın Amacı-Kendini Bilmek –Sayfa:253-254 
 

 
Hepinize güzel mutlu sağlıklı bir hafta diliyorum. Ben bildiğiniz gibiyim bir değişiklik yok hayatımda. Geçen hafta pazartesi bayağı bir soğudu hava, pazarda idik. Yanımıza kalın bir şey almamıştık, hem ağbim hem ben üşüyünce sattığımız tezgahta yer alan kilim paspasları üzerimize sarındık. Akabilinde eve gelince hemen kombiyi açtım inanın. Sonraki günler hava yumuşadı, kombiyi bir gece daha yaktıktan sonra kapattık. Yolun ve kaldırım işleri tamamen bitti  bu hafta kısmetse camları sileceğim, kışlıkları çıkardım yerlerine yerleştirdim. Bu hafta çarşamba sinemada halk günü bir filme gideyim diyorum, Dolunay katilleri diye bir film var değişiklik olsun bir izleyim. 
 

Ana sağlığa ilaç yazdırmaya gittim bu şekere rastladım. Facebookta şu videoya rastladım, bittim resmen söz dinlemesine, instagram adresini ekliyorum size..
 
 

Bu hafta çiçek satan sergi komşumda bol bol begonvil vardı....
 

Yaşlandıkça yalanları savunduğunuzu, kendinizi kandırdığınızı ya da saçmalıkların acısını çektiğinizi anlayacaksınız. İyi bir savaşçıysanız, kendinizi suçlamazsınız ama hatalarınızın tekrarlanmasına da izin vermezsiniz.
 
Paulo Coelho
 


Bu hafta sahaftan edindiklerim...
 
 
Yaşam dediğin yürüyen bir gölge,
Bir garip oyuncu;
Bir hışım sahnede dolanıp boy gösteriyor;
Sonra haber çıkmıyor zavallıdan.
Yaşam bir masal; kaçığın birinin anlattığı.
Şamata ve öfke dolu baştan başa;
Hiçbir anlamı yok.
 
William Shakespeare
Macbeth
 

 

Kitabını almışken, dizisini de izlemeden önce bu podcast'i dinlemek güzeldi.
 
 
 

13 yorum:

  1. Klasik hastalık havaları evler soğuk dışarısı sıcak , öğlen iyi, akşam buz gibi falan. Bir hafta okula gittiler, benim oğlanlar hapşu hupşu dolaşıyorlar ortada .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Handan buralar estirmeye başladı sabahları, öğlen sıcak oluyor, akşam yine serinliyor. Bende de hapşırık başladı inşallah fazla sürmez.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Ne tatlı bir kedi, kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Jane Smiley'nin çok eskiden bir kitabını okumuştum, alıntı da ne kadar güzel, yazı da elbette. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz kitabın ismini alsaydım? Beğeni için sağolun.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Şimdi baktım, ben iki kitabını İngilizce okumuşum, İletişim Yayınları'ndan Türkçe yayınlanmış, şu an baskısı yokmuş. Yedek Anahtar ve Bin Dönüm kitapların adları. Benden de sevgiler selâmlar.

      Sil
  4. Havalar akşamları buzzz gerçekten yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasım 8 itibari ile eski ay kasıma giriyoruz.Daha da soğuyacak

      Sil
  5. Bende kombiyi bir açtım, bir kapadım hakikakten havalar açısından ilginç bir haftaydı. :)

    YanıtlaSil
  6. Farkına varmak ve ona göre davranmak gerçekten çok mühim, hele ki böyle bir zamanda.
    Kedi ve çiçek resimlerine bayıldım. Burada da havalar soğumaya başladı, kendinize dikkat edin.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil