ÖZLEMEK ERKEN SAATLERE ALINSIN SONRA UYKUSUZ KALIYOR İNSAN ( CEMAL SÜREYYA)

16 Ekim 2023

 

 
Kendini sevmek ne demektir?
Doğru beslenmek kendini sevmektir.
Bedenini sevmek, ona iyi bakmak kendini sevmektir.
Pozitif kelimelerle konuşmak, pozitif düşünce üretmek kendini sevmektir.
Yeteneklerini bilmek ve kullanmak kendini sevmektir.
Sınırlarını bilmek ve aşmamak kendini sevmektir.
Kaliteli zaman geçirmek kendini sevmektir.
İyi duyguları korumak ve paylaşmak kendini sevmektir.
İyi fiilde bulunmak, hareketsiz kalmamak kendini sevmektir.
Karar verirken kalbe danışmak kendini sevmektir.
Dostluklara değer vermek, onlarla zaman geçirmek kendini sevmektir.
İçine doğduğun aileyi kabul etmek, bu konuda anlayışını yükseltmek kendini sevmektir.
Görünüşe değil, ruha bakmayı öğrenmek kendini sevmektir.
Mükemmel olma saplantısını bırakmak kendini sevmektir.
Gerektiğinde kendinden yüksek bir güce teslim olmak kendini sevmektir.
Aklı sakinleştirmeyi öğrenmek kendini sevmektir. ve en önemlisi anda kalmaktır 🙂
Alıntıdır.
Sizce kendini sevmek hangi durumlara yol açar ? yorumlarda beni aydınlatın 🙂 
Sevgiler.
 
 
 
Hepinize güzel sağlıklı bir hafta diliyorum. Ben bildiğiniz gibiyim, haftada 2 gün pazar işi, diğer günler ev işi:)))
Yolların taş döşemesi bitti, sadece evlere bağlanılan su boruları değişti, demirdi plastik oldu, o yüzden kaldırımın bir kısmı bozuldu taşlar sökülünce yerine yenisi yapılacak. Kışlık hazırlıkları bitti. Allah ağız tadıyla ve sağlıkla yemek nasip etsin. Kendi ve annemin kışlıklarını çıkarıp yıkamıştım, bu haftada ağbiminkileri yıkayacağım. Hatta fırsat bulursam ve araştırmam doğru sonuç verirse, belki bir İstanbul yapabilirim diye düşünüyorum, yine günü birlik olacak sabah git akşam dön yapacağım kısmetse. 
Salı günü kırık dişim çekildi Şu an yeri boş, implant olanağı yok çünkü şeker hastalarına maalesef bu yöntem önerilmiyor:((((


 Şöyle güzel bir söze denk geldim:
Yanlış anlamak için tetikte bekleyene doğruyu anlatamazsın....
 

 Her kahve aynı tadı taşımaz.
Nerede içiyorsan, kiminle içiyorsan ona göre değişir..
Sahilde oturduğun rüzgarlı bir sonbahar günü, en sevdiğin dostun ağlarken kahvenin tadı kederlidir.
Kahve telvesine yüreğinin acısı karışır.
Nitekim dostlarla içilen kahve neşedir.
...Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer..
Tek başına gece vakti balkonda içtiğin kahve yalnızlıktır.
Acıdır tadı..
Ama garip de bir keyfi, lezzeti vardır..
Dostlukla yudumlanan kahve molalarına buyrunuz inşallah.
Siz nasıl alırdınız..?
 
 
Bu çiçeklere cumhuriyet çiçeği deniyormuş, bahçede bol bol açtılar.... 


İnsanın sergi komşusu çiçekçi olunca bol bol almak geçiriyor içinden çiçekleri. Bu hafta yine bir çiçek aldım...

 
Yılbaşı çiçeği aldım, turnayı gözünden vurdum bir saksıda 2 renk vardı, biri kırmızı biri pembe...


Bu kahve resmini instagrama koyunca, İsviçre'den kuzen yorum yapmış:))
Manita mı yaptın?
:)) yok öyle bir şey:))) ayıcık, arkada görünen tahta arabanın kasasında idi ben sadece obje olarak kullandım başka bir mesaj yok bu resimde:))))
 

Pachinko, After life, kulüp2. sezon dizilerini bitirdim. 
 

Geçen haftaki dergilerim....
 

 Geçen haftaki sahaf ziyaretim, sipariş kitaplarım gelmiş onlarıda aldım.


Ya uyuyorlar

 
Ya da kucakta gırlıyorlar:)))

Ben bir süredir bloglara yorum yapamıyordum, gelen seçeneklerde geçmişi temizle denmişti ve ben geçmişi temizlerden tesadüfen şu sayfayı açtım.
BİNGOOOOOOOOOOOOOOO
LA PARAGAS'ın tarifini uyguladım ve sonuç olarak ilk yorumumu DEEP 'e yaptım. Tekrar teşekkürler kendisine...


Okumanın keyfine varamadan ölecek insana üzülmemek elde değil. Kendine aynada hiç bakmadan bu dünyadan geçip gitmek kadar garip bir vaziyet okumamak.....
 
ŞİRAZE DERGİSİ SAYI:15


Bahçenin son güzel günlerinde yaptığım güzelliklerden biri ile sizlere güzel, sağlıklı, huzurlu bir hafta diliyorum...

12 yorum:

  1. Yılbaşı çiçeğine bayıldım, bende heralde orda olsam kucak dolusu çiçekle dönerim eve. :) Yorum sorununun giderilmesi de güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzelmiş cumhuriyet çiçeği ama :)

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler çok güzelmiş. Yine yoğunmuşsunuz, her şeye yetişiyorsunuz. Mutluluklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  4. Demek ki insanın kendisini sevmesi aslında tamamen kendi dışındaki şeylere odaklanmasıyla ilgiliymiş :) Kendine ne kadar odaklayıp didiklersen, o kadar mutsuz oluyorsun bazen.. Didiklemek yerine şefkat göstermek ve sevdiğin şeylere odaklanmakmış demek ki...
    Kahveyi sade alırım ben ;) hatta gidip kendime kahve yapıyorum şimdi, pek özendim... Çoook güzel bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum için teşekkür ederim arkadaşım, insanın çevresi ve kendisiyle uğraşmaktansa sevdiği bir şeyler ile uğraşması çok güzel bir olay.
      Size de güzel bir hafta dilerim, sana da bana da afiyet olsun, bende kahve içmekteyim şu an.

      Sil
  5. kahveyi sevdiğim arkadaşımla içmektir en keyiflisi. İstanbula geldiğinizde fırsatınız olursa sizinle içmek de isterim. Hülya

    YanıtlaSil
  6. günde kaç tane içiyon türk kahvesi :)

    YanıtlaSil