AY DÖKÜMÜ 0CAK 2022

01 Şubat 2022

 

 
Bir ayı daha geride bıraktık, çevrede kar bizde soğuk vardı bol bol, şu an bile yağmur yağıyor...
 
SEVİYORUM
 
Kış günlerinin bu soğukluğunu, eve kapandığımız için seviyorum diyebilirim. Tek sevmediğim şey kat kat giyinmek....
Kışın maske takmayı sevmiyorum, o yüzden dışarı pek çıkmak istemiyorum. Sıcacık bir tarhana çorbası ve bir ufak tencere ekmek kırıntılı kuskus ile tüm haftamı geçirebilirim....
 

YİYORUM
 
Pek onu bunu yiyorum diyemiyorum, ama son zamanlarda leblebi tozu minik kurabiyelere taktım, markete çıktıkça eve yakın pastahaneden alıyorum.
 

İÇİYORUM
 
Bol bol türk kahvesi, yalnız dünden bu yana takviye alıyorum hapşırma var, limon, portakal suyu, nane limon çayı... hafif ürperme var, ben çorap giymeyi ve kalın kalın giyinmeyi pek sevmiyorum, oradan üşüttüm galiba. Gerçi çevremdeki komşular hep corona ama kendime konduramıyorum....
 

HİSSEDİYORUM
 
Kendimi çocuk gibi hissediyorum, çocukluğum tuttu ve ajanda tutmaya başladım bu sene, dergilerden çıkan çıkartmalardan, yazılardan kesip kesip yapıştırıyorum. 
şöyle bir şiparişim var gelmesini bekliyorum.
 

YAPIYORUM
 
Bu aralar Frida blanket örüyorum, onunla meşgulum...
 

DÜŞÜNÜYORUM
 
Ürperdikçe vücudum, yok olamaz deyip kendimi avutuyorum... 
Evlerden ırak olsun...

HAYAL EDİYORUM

Herkese sağlık sıhhat hayal ediyorum..


DİNLİYORUM




 

 


 
 

 


20 yorum:

  1. Kar bize de hiç yağmadı. 2 gün güneşliydi, bugün aynen, yağmur var burada da.
    Meşgalelerin her biri ayrı güzel. Frida blanket şahane ötesiymiş, ellerine sağlık. 10 gün kadar önce ben de korona oldum zannettim. Tüm belirtiler vardı. C vitamini takviye bir de Aferin diye bir ilaç var 1 adet ondan içtim. Mucize gibi 2 güne kalmadan bir şeyim kalmadı. Leblebi tozu kurabiye duydum ama hiç tatmadım, demek ki çok leziz:) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada da yağmur var bu gün . Benim ördüğüm battaniye daha bitmedi netten bir örnek o. Bende teraflu, parol, bağışıklık güçlendirici ve bitki çayları alıyorum bu hafta bedenime. Leblebi tozu beni çocukluğuma götürür, havanda ezer tozşeker karıştırır yerdim. Sevgiler

      Sil
  2. Geçmiş olsun Özlemcim... Çevremde belirti gösterip test sonuçları negatif çıkan kişiler var, bu yıl grip ve nezle daha aktif sanırım. Senin de öyledir dilerim. Soğuk bizde de çok etkin bu yıl. Ben de kahvaltıda tarhana çorbası keyfi yaptım çok sık... Bu kış ne iyi geldi. Sticker lara bayıldım. Frida blanket a daha çok bayıldım. Kurabiyeden de bir tanecik yemiş olsam sanırım çok bayılacağım, nefis görünüyor zira. :) Hayaline amin diyor, sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  3. tarhana, ekmek kırıntılı kuskus, deneyecem bu ikisini birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep kuskusu pişir, ayrı bir tavada ekmek kenar kısımlarını parçala yağda az yağda kızart, kuskusla karıştır bakalım beğenecekmisin.

      Sil
  4. Tarhanaya bayılırım ama kuskusa nedense alışamadım ,alıcam bu sefer.Salatasını falanda yapıyorlar.
    Geçmiş olsun umarım ufak bir üşütmedir. Benimde eşim dün yanında vakit geçirdiği birinin bugün covid olduğun öğrendi, temaslı diye panik haldeyiz. Ama herkes olacak kadar salgın var etrafta. Hafif deniyor ama dikkat etmek lazım ,edilebildiğince tabi.
    Battaniyeye bayıldım, baya el oyalayan ,göz nuru dökülen bir örneğe benziyor. İnsan üzerine örtmeye kıyamaz:) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben kuskusu instagramdan aldım
      https://www.instagram.com/derinin_bahcesi/
      ve çok lezzetli çıktı tavsiye ederim.
      Evet üşütmüşüm herhangi bir sorun yok şu anda, Allah ta göstermesin.
      Battaniye sadece model olarak orada ben henüz motifleri yapıyorum birleştirmedim.
      Sevgiler,

      Sil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun. Maske takmak benim de sevmediklerim arasında. Bugün burası da yağmurluydu. Kurabiyeleri denemedim hiç. Evde yapmak lazım. :)

    YanıtlaSil
  6. Geçti geçti. Üşütmedir o, bu soğuklarda. Çorapsız nasıl duruyorsun yav, ben mümkün değil duramam :)

    Pentagram ne iyi geldi. Akustik konserlerine gitmiştim Metehan ve arkadaşlarıyla. Konser barda, bizimkiler on sekizi doldurmamış. Neyse alkol almıycaz kesin deyince benimle saldırlardı içeri.

    Frida battaniye nefis bir şey olacak gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle üşütme, vallahi Handan şu an çorap bana bakıyor ben ona bakıyorum daha henüz ayağıma bu saat oldu geçirmedim.Çorapla daralıyorum inan,birazdan dışarı çıkıcam mecburen o zaman giyeceğim.
      Bizim buralarda pek konser olmaz İstanbulda olmak bu yönden şanslı. Bizde sadece bayramlarda bazı ünlü sanatçılar gelir meydanda konser verir gider, oraya da pek gitmem çok kalabalık olur, romanlar insanları o kalabalıkta sıkıştırır filan..
      İnşallah battaniye biterse göreceğiz..
      Sevgiler,

      Sil
  7. Kışın maske takmasını ben daha çok sevdim Özlem. Terlemiyorum, atkı niyetine kullandığımdan belki de...

    Aman haaaa evlerden ırak diyorum. Hafif bir soğuk algınlığıdır o. Dikkat et kendine ♥

    Frida battanniye nasıl güzel şahanelikte yalnız ♥ Ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın havasızlık daha çok bende, belki de çift maske kullanıyorum ondan olabilir.
      evet soğukalgınlığı idi geçti gitti. Allah herkesi korusun..
      Frida biz daha bitirmedik eklemedik mavilala ile birlikte yapıyoruz.
      Sevgiler,

      Sil
  8. Geçmiş olsun, inanın herkes hasta...
    Örgüye hayran kaldım, nasil güzel bir yetenek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun geçti gitti
      Örgü netten model biz daha eklemedik motifleri..

      Sil
  9. Gecmis olsun,Frida battaniyesi kendisi kadar sahane..Bu seriyi yazmayi ozlemisim:)

    YanıtlaSil
  10. Kuskusu torunum için alıyorum, ıspanaklı ve pancarlısını renklerinden dolayı daha çok seviyor. Ekmek kırıntılı olanı da deneyeceğim.
    Çorap konusunda ben de aynıyım :))
    Leblebi tozlu kurabiye hiç yemedim, alayım ben de, leblebi tozu yiyen bir kuşağız ne de olsa :)
    Sevgiler selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebzeli kuskus hiç görmedim. Ekmek kenarlarını az yağda tavada çevirin kıtır oluyor kuskusun içine katın karıştırın umarım beğenirsiniz.
      Leblebi tozu toz şeker ile karıştırıp çok yedim, bakkalda da ufak dondurma kaselerinde satıyorlardı:))
      Sevgiler,

      Sil