AĞAÇ EV SOHBETLERİ 176

04 Ocak 2023

 

 
Ağaç Ev Sohbetleri'nin 179. haftası. Bu haftaki konumuz Deeptone'dan
 

"Kendimizi sevmek gerekli mi?"

 

Bence gerekli, kendini seven insan kendiyle barışık bir insandır. Kendi barışık olan bir insanda çevresiyle barışıktır, huzurludur ve huzur verir. 

Kendine değer vermek kendini önemsemektir bu durum. Ama bunu yaparken kendini başkalarından üstün görmeden ve böbürlenmeden yapmalıdır.,

Kendini sevmek olumlu yada olumsuz tüm yönlerinin farkında olup, eksikliklerini geliştirmek yolunda olmak demektir.

 Kendini sevmek, hem kendiniz için hem de etrafınızdakiler için pozitif düşüncelere sahip olmak demektir.





 

16 yorum:

  1. güzeeel hoş ve doğru bir açıklama :)

    YanıtlaSil
  2. Mevsimler değişse de, iklimler yöresel farklılıklar gösterse de ortak noktalarda buluşmak güzel.
    Sevgi hiç tükenmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, önemli olan zaten ortak noktalarda buluşmak

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsınız, yazdıklarınıza ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun şimdi bloğunuza uğrayıp yazdıklarınızı okuyacağım

      Sil
  4. Bir an mutlu hissettirdi, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Kısa ama öz bir anlatım... Çok da güzel ve yerinde, yürekten katılıyorum. ❤️

    YanıtlaSil
  6. Bunun 176 serisi mi var :) yani 176 hafta üff mükemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ettiren arkadaşlar başarılı sağolsunlar...

      Sil
  7. Kendimle barışık ve huzurluyum. Kendime değer verip önemsiyorum. Olumlu ve olumsuz yönlerimin farkındayım ve eksiklerimi giderme çabasındayım. Kendi adıma pozitif düşüncelere sahibim fakat çevremde bulunanlardan negatif düşünceye sahip olduklarım da var doğal olarak. Bu durumda kendimi seviyorum diyebilir miyim? Eğer sınavı geçtiysem kendime güzel bir keşkül ısmarlayabilirim, hatta kendimi alıp onu bir konsere, ya da tiyatroya götürebilirim. Ya da kendime bir sürpriz yapıp bir gezi tertipleyebilirim kendime. Sonra, kendime sorup eğer kendileri müsaade ederlerse bu geziye eşimi de yanıma almayı teklif edebilirim. Kendimi sevdiğime göre merak ettiğim tek şey kalıyor geride. Kendim de beni seviyor mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmese sevgisini başkasına verir mi????????
      O negatif düşünceye sahip olduklarından kendini ayrı tutabilirsen huzurlusun demektir.

      Sil
  8. Bence en çok kendimizi sevmemiz gerek. Keşke bunu bu kadar geç yaşta fark etmeseydim.

    YanıtlaSil