BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 2023 YILI TEMALARI

17 Ocak 2023

 

 

Merhabalar :) 

2021 yılında başlatılan Blogları Canlandırma Projesi 2023 yılında da devam edecek! 2022 yılında katılmamıştım, bu yıl elimden geldiğince katılmayı düşünüyorum. Hatta Ocak ayı kitabını okudum bile:)))

Nasıl açıklarız bu Blogları Canlandırma Projesi? 

Okurix'ten alınan bu yazı açıklayıcı gelecektir diyorum, ayrıca katılan 23 arkadaşı takibe aldımi kendilerini benim bloğa da bekliyorum.

"Merhaba bloggerlar! Bloglarını güncel tutmak isteyen ancak yazmaya üşenenler! 'Ben öyle sıkıya gelemem. Kurallar beni boğar.' diyen özgür ruhlar! 2021 ocak ayında başlattığımız projemize bu yıl da devam ediyoruz.

İki sene önce birkaç blogger arkadaşla, blogları hareketlendirmek için bir etkinlik yapma kararı aldık. Bu etkinlik için her ay BCP (Blogları Canlandırma Projesi) grubu olarak bir tema belirliyoruz. 

Ay sonuna kadar temaya uygun olan bir  kitap okuyabilir veya film, dizi, belgesel izleyebilirsiniz. İsterseniz hem kitap okuyup hem de dizi, film izleyebilirsiniz. Bu size kalmış. 

Her ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. O ayın temasına uygun okunup izlenenlerin yorumları ayın son haftasında yayınlanacak. Her ay katılım sağlamak zorunda değilsiniz. Ama katıldığınız ay, diğer katılımcıların o ay için yazdıkları yazıları ziyaret etmelisiniz. Katılım sağlayanların yazılarının linkleri ay sonunda yayınlanacak olan ay sonu raporunda toplu olarak yayınlanacak. Bu sayede blog trafiğiniz arttığı gibi yeni bloglar ve bilmediğiniz film-dizi-kitaplar keşfedebilirsiniz.

Katılmak isterseniz, yorum bırakabilir, etkinlik hakkında merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. 

AYLIK TEMALAR AŞAĞIDAKİ TABLODADIR;
 

Detaylı bilgi için OKURIX' in blogunu ziyaret edebilirsiniz.

14 yorum:

  1. Evet, ben de çok beğendim bu etkinliği. Ocak ayı için 2 kitap 1 de film seyrettim ama yayınlamak için ay sonunu bekliyorum. Konular da güzel seçilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bugün bir kitap bitirdim filmde yarın bakacağım..

      Sil
  2. Siz bayağı hızlısınız. Ay ben başlamadım henüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) okunacak kitap çok olunca biri aradan çıksın diyorsunuz..

      Sil
  3. Çok istiyorum katılabilmeyi ama başarabilir miyim emin değilim :)

    YanıtlaSil
  4. Bende katılmaya niyet edip caydım gibi, çok kararsızım bu BCP konusunda neden böyle oldu bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ay katılma zorunluluğu yok okuduğum kadarı ile...

      Sil
  5. Bu yıl ben de varım inşallah. :)

    YanıtlaSil
  6. Daha okunabilir bloglar istiyoruz

    YanıtlaSil
  7. Bu sene de katılıyorum. Bakalım her ay yazmayı başarabilecek miyim :-)

    YanıtlaSil