GİDELİ KENDİME UĞRAMADIM (BERNA ILGAZ 8. HÜCRE)

01 Ocak 2023

 

 
 
Sevgili babamın 31/12/2022 saat 16:00 da aramızdan ayrılışının 7. yılı bitti 8. yıla girdi.
Yılbaşı kutlamamız yok o yüzden.... 
 

 “Koca bir yıl geçti..!
Kimi zaman sevdiklerimizin gidişiyle eksildik, kimi zaman çoğaldık hayatımıza birilerinin gelişiyle.
Ağladık bazen, gözyaşlarımızı harcadık boş yere,
kahkahalarımız duyuldu bazen güneş doğuverdi içimize..
İncindik!.
Bazen de istemeden incittik..
Affedemediklerimiz de oldu, vazgeçemediklerimiz de..
Kopardık ömür takviminden bir yaprak daha,
koca bir yıl daha bitti,
yetişmek ne mümkün zamanın hızına,
bir rüzgardır esip geçti..
Zaman;
bekleyenler için çok yavaş,
korkanlar için çok hızlı,
yas tutanlar için çok uzun,
neşelenenler için çok kısa,
sevenler içinse sonsuzluktur..
Ancak kaybettikten sonra kafamıza ‘dank’ eden üç şeye;
-sağlığımıza
-sevdiklerimize
-zamanımızı neye ve kime harcadığımıza dikkat edeceğimiz,
elimizden uçup gitmeden değerini bileceğimiz
‘Huzurlu’
bir yıl diliyorum ...
 
 
Kompleksliler, düzenli olarak ve sebepsiz yere yalan söyleyen insanlardır. Bağımlıdırlar.

#kafasınagöredergi

 

UNESCO ; 2023 yılını "ULUSLARARASI AŞIK VEYSEL" yılı ilan etmiştir...

"Gönül sana nasihatim.
Çağrılmazsan varma gönül.
Seni sevmezse bir güzel.
Bağlanıp da durma gönül.
Yorulursun gitme yaya.
Hükmedersin güne aya
Aşk denilen bir deryaya
Çıkamazsın girme gönül.
Taş olsam yandım idi.
Toprak oldum da dayandım.
Şu geniş dünyaya sığmayan gönül,
şimdi bir odaya kapandı kaldı.
Cahil insan gül ise de koklama…"

Aşık Veysel

 
 

Yeni yılın gelişiyle birlikte, affetmek, iyilik yapmak, daha fazlasını yapmak ve daha fazlasını vermek, güçlü bir şekilde sevmek ve olacaklardan endişe duymamak, olanın tadını çıkarmak için bir şans daha elde edersiniz!
 
~ Claire Morgan ~
 
 

Geceyi çay, kahve ve dergi okumakla geçirdim. Saat 23:45 te silah atışları başladı. Nasıl bunu yapabiliyorlar anlamış değilim. Salonda caddeye bakan kısımda cam önünde oturuyordum, hemen iç kısıma kaçtım.
 

 Okuduğum dergi bu...
 

 Yılın son yılbaşı hediyeleri idi, ayın 30 unda AVM ye gittim D&R da 2. kitaba % 50 indirim olunca bu kitapları aldım.
 

 
"Hayatınızda kiminle tanışacağınızı zaman, kimi seveceğinizi kalp seçer ama kimin kalacağını sadece siz seçersiniz? Ruhunuz birine el uzatırsa direnmeyin. Neye ihtiyacınız olduğunu ancak o bilir."
Erich Maria Remarque
 

Tüm hafta bu 3 ekli gazeteyi okudum ve ayrıca youtubeden burç açıklamalarını okudum...
 

 
 Güzel bir hafta diliyorum hepinize...

 


14 yorum:

  1. Babacığın nur içinde yatsın.

    2023 sağlıkla, huzurla, bolluk bereketle geçsin.

    YanıtlaSil
  2. Babana Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun, ruhu şad olsun. Sağlklı, mutlu huzurlu bir yıl dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin, babanız vesileyle tüm önden giden sevdiklerimize.

    Unesco Aşık Veysel yılı çok çok güzel olmuş :) güzel, huzurlu ve bol kitaplı bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hayat ne garip değil mi? Sizin için üzücü bir gün olan gün benim de doğum günüm mesela...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok garip..
      Nice seneleriniz olsun, sağlıkla, mutlulukla, bereketle, huzurla sevdikleriniz daima yanınız da olsun.

      Sil
  5. İyi yıllar olsun. Nermin Yıldırım okumayı severim, dili ve anlatışı hoştur. :)

    YanıtlaSil
  6. Babana Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil