HAYAT SENİ GÜÇLÜ KILIYOR

31 Ağustos 2022

 

 
BEN HİÇ ARKAYA BAKMAM

Çok teşekkür ederim herkese, her şeye, ama hayat devam ediyor.
Bir yolculuk ve ben de onun içinde gidiyorum, ne zaman biter bilmiyorum, ama ben gitme haline, yolculuk haline çok inanıyorum.
"Böyle iyi, burada kalalım" demek istemiyorum hiç bir zaman.
Bir tanecik hayatımız var, o yolculuğa dahil olmak istiyorum.
Eski fotoğraf bakmaktan nefret ederim, video kayıtlarından hoşlanmam.
Benim tutmam gereken iyi şeylerin hepsi aklımda, aklım giderse o da gider, yapacak bir şey yok.
Bir şeyleri saklamak, bir şey bırakmak ondan hiç hoşlanmıyorum.
Hatta isterim ki, yaptığım resimler bile bir gün kendini yavaş-yavaş yok etsin.
Ben yaprak gibi olmak istiyorum hayatta.
Nasıl önce onun yeşiline vuruluyoruz, sonra koyulaşıyor, damarları çıkıyor, şekil değiştiriyor, sonra pat diye olağanüstü bir renkle yere düşüyor ve toprağa karışıyor.
Ben de o sirkülasyonda, o doğallıkta ilerlemek istiyorum.
 
ZERRİN TEKİNDOR
 

 
Hepinize hafta ortasından merhaba. Akşamları bol bol gökgürültüsü ve şimşek ile geçiyor...
 
Lüleburgaz sayfasından bir görüntü ;
 
 
Yağmur bir kaç dakika çiseliyor, o kadar...
Aslında bu basık sıcak havaya kuvvetli bir yağış gerekiyor.
Arkamızda inşaat halen devam ediyor, 2. katı çıktılar bile...
 

Bu geçen hafta olan düğünden bir görüntü, mahallenin bu yaz ilk ve son düğünü idi. Bir daha böyle düğün olurmu bilmem, çünkü önümüzdeki bu boş arazide müteahhite verildi. Düğün süslemesi arkadaşım Güldal'ın çiçekçi dükkanına ait.
 

Bu da giydikleri kıyafetler, pembe şalvar, beyaz gömlek yada bluz, önünde de fıta vardır. Bu Bizim karşı komşu Fatma'nın kıyafeti, kendisi doğuştan engelli bir kardeşimiz, yüzümü çekme dedi, çekmedim bende. Fıtayı annesi bir başkasına ördürmüş. Boncuk süslemelerini ben yaptım, biraz hava verdik fıtaya. Bu kıyafeti Trakyanın Bulgaristan sınırına yakın köylerden gelenler kullanıyor ki, o kısma Balkan diyoruz. Bu kiyafeti kına yakarken ve ahret çiçeği alırken giyerler. Ahret nedir diye sorarsanız yaşıt durumdaki kızlar ahret olurlar, arkadaşlıkta birbirlerinin her konuda yardımına koşarlar. Düğün zamanı evlenen kişiye ahreti hazır çiçek alır yada ağaç dallarını vs süslerler. Aşağıdaki netten bir örnek...
 
 
Düğün evinden gelin yada damat ve arkadaşları ki bunlarada sağdıç denir, davul zurna eşliğinde oynaya oynaya ahretinin evine giderler ve bu çiçeği alırlar, yine oynaya oynaya düğün evine geri dönerler.
 
 
Kalp kalbe karşı çiçeğim açıyor....
 

Sabah yürüyüşünde rastladığım güzelliklerden biri...
 

 
Zeytinağacı ve mezarlık isimli iki diziyi izledim, siz benden önce izlediğiniz için pek bir açıklama yapmıyorum. 



Azimle rejime devam ediyorum, yolum daha çok uzunnnnnnn:))
Bugün diyetisyende idim tam tamına 17.05.2022 den bu yana 20 kilo verdim ki bu 4 beden değişmek demek. Bir ayda 6.5 kilo verdim.  Bugün ödül günümdü, istediğin bir tatlıyı yiyebilirsin dedi, bende suspangleden yana kullandım tercihimi, ama beyaz kremasını yemedim.
 
Yarın veya öbür gün kırmızı kapya biber ve patlıcam közleyeceğiz tüm gün ateş karşısında olacağım.

 
Ağustos ayında okuduğum kitaplarım...


Sahaftan edindiğim kitaplar. Geçen gün 1000 kitapta okumadığım kitapları kütüphanem kısmına kayıt ettim. Görünen kitaplarımı girdim okuyacağım 275 kitap var ki, bunun haricindede bir o kadar daha vardır 2 dolap dolu kapaklarını açmadım, kitap almayım diyorum ama dayanamıyorum, birde kütüphaneden alıp okuduklarım da hariç yani.....
 
GEÇEN HAFTA DİNLEDİKLERİM;
 
ELİF BUSE DOĞAN "UZAYLILARA İNANMAK NORMAL DEĞİLDİR!

https://www.youtube.com/watch?v=MNCynk_qRzk

RADYO TİYATROSU PODCAST (SPOTİFY)

Amatör hafiye
Cinayet enri
Hırsız
Korku
Tenis kortu
Cadde de iki adam
 
Hepinize güzel günler diliyorum...
 
 


 


12 yorum:

  1. Selam boş arsalar ev oluyor sonra yüksek binalar rüzgarı kesiyor. Kıyafet ne güzel. Çiçeğini E bayıldım. Iki diziyide izlemedim. Tekrar tepkiler kilo vermeniz çok güzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef apartmankaşma çoğaldı, dediğin gibi rüzgar bile esmiyor. İlk diziyi tavsiye ederim kadın cinayetleri üzerine kurulu senaryo. Sevgiler

      Sil
  2. Blog yazarlarını okumak sanki insan okumak gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olan da bu zaten, insanı okumak güzeldir.

      Sil
  3. Tebrik ediyorum. Kısa sürede o kadar kilo vermek için sağlam bir irade lazım. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun istediğim kiloya geldiğimde bir before after yaparım:))

      Sil
  4. Sizi okumak çok keyifli, bu da en güzel yazılarınızdan olmuş. Çok samimiydi, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Her telden ortaya karışık bir yazı olmuş, çok güzel. Ahret çiçeğini ilk kez duydum, güzel adetmiş ama... Bizim buralarda düğünler yemekli havu başı organizasyonlarına evrildi. Hiç keyif vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da öyle hotellerde filan yapıyorlar ama mahalle düğünü geleneği de ayrı bir olay, mahalle düğünüde olsa düğün evinde yemek olayı mutlaka var, havuzbaşı tadını vermez tabii.

      Sil
  6. Before-after'ı görmeyi çok isterim. Benim kilo verme işi iki ileri bir geri şeklinde gidiyor. Sanırım sonum tüp mide ameliyatı olacak.

    Patlıcan ve biber közleme olayını ben de bu hafta yapacağım. Ateşte yapılınca daha lezzetli oluyor ama benim o imkanım olmadığı için fırına vereceğim. Kışın salatasını yemeyi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüp mide tavsiye etmem, dirayet daha iyi oluyor. Dün değil evvelsi gün közledik, akşamına şiddetli yağmur yağdı. Bahçede ateş yaktık biz. Size de afiyetle tüketmek nasip olsun.

      Sil