OKUDUM 2022/54 SİYAH KAN

05 Ağustos 2022

 

 
 
Güneydoğu Asya'da, Yengeç Dönencesi ile Ekvator çizgisi arasında bir yerlerde bir yol vardır. Siyah kanla çizilmiş bir yol. Korkunun ve ölümün hakim olduğu bir yol. PARİS. İlk temas. KUALA LUMPUR. Hayat Yolu. Uçuşan ve Çoğalan. Sonsuzluğun İşaretleri. KAMBOÇYA. Bal ve Fresk. TAYLAND. Arınma Odası. Dünyadan soyutlanmış bu mekanda neler olduğunu anlayacaksınız! BANGKOK. Gerçeğin Rengi aynı zamanda Yalanın da Rengi'dir! Ve PARİS. Her şey sona ermedi, yeni başlıyor. ÇABUK SAKLAN, BABA GELİYOR!
 
KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCEM;
 
Akıcı bir kitaptı. Yazarı severek okuyorum zaten. Hedefim okumadığım diğer kitaplarını da okumak.
 
KİTAPTAN ALINTILAR;
 
Gizlenen bir yara insanı güçsüz kılar.
*****
Nedensiz espri yapanlardan nefret ediyordu. Bu genellikle, abartılı bir kendini gösterme merakının belirtisiydi.
*****
Terk edilme, insanın kendine olan güvenini yok eder.
*****
Her insanda birçok kişilik vardır. İçlerinden biri, az veya çok daha baskındır.
*****
Eyleme geçiş daima bir olgunlaşma süresi gerektirir.
*****
Yıkma, öldürme, yok etme hep oralarda bir yerdeydi, insan beyninin derinliklerinde. İnsanın genlerinde, ilkel beynindeydi ve açığa çıkmak için fırsat kolluyordu.
*****
Tek bir fotoğraf, resmi çekilen kişinin ruhunu yansıtabilir.
*****
Yüzler, insanların içlerindeki gerçeği barındırır.
*****
 
KİTAPTAN MÜZİKLER;
 
https://www.youtube.com/watch?v=4XIMx6ULepI   
 
 

12 yorum:

  1. Okumayı isteyip, içerdiği korku unsurlarından dolayı okuyamadığım yazar. Umarım bir gün bir kitabını bitirmeye cesaret ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım cesaret edersiniz, güzeldir kitapları. İnsanoğlunun vahşetini anlatır.

      Sil
  2. Yazarın hiçbir kitabını okumadım henüz ama şu aralar oldukça ilgimi çekiyor.Yakın zamanda okumak niyetindeyim. Severim ben de umarım :)

    YanıtlaSil
  3. Grange bana çok karanlık geliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen bende bunalıyorum ama seviyorum kitaplarını

      Sil
  4. grange ın son kitapları eh işte, bunun gibi eskileri iyi :)

    YanıtlaSil
  5. Siyah Kan ufff o kadar güzeldi ki... Yani bunu yazmak için nasıl bir beyine sahip olmak lazım diye çok düşünmüştüm seneler evvel okuduğumda. Eski kitaplarından aldığım tdı son kitaplarında bulamıyorum artık okumayı bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende beğeniyorum yazarı ve kitaplarını eski kitapları bende yok kütüphaneden alıp okuyacağım..

      Sil
  6. Bu kitap bende yıllardır okunmayı bekliyor. Bu sene olmaz ama 2023 okumalarımda kendisini okuyacağım umarım. Yazarla tanışma kitabım olacak ayrıca.

    YanıtlaSil