NELER ÇEKER BU GÖNÜL, SÖYLESEM ŞİKAYET OLUR...

08 Ağustos 2022

 

 
Hayatın her zaman inişli çıkışları vardır.
Neden şikayet ediyorsun?
Her zaman iyi ve kötü zamanlar vardır.
Yine de, birini diğerinden ayırt eden şey
aslında oldukları şey değil,
Daha ziyade algılandıkları şeydir.
Bazıları engel görür, bazıları fırsat görür.
Bazıları zor zamanları görür ve onlar tarafından ezilir.
Diğerleri zor zamanları görürler ve onlara meydan okurlar.
Ne de olsa hayat bu!

Ariel B. Tzadok 
 

Yeni bir haftaya, yeni bir aya merhaba...
Biz bildiğiniz gibiyiz, evde işler güçler ile meşgulüz. Arkamıza yeni bir inşaat başladılar tüm gün seslerden harap olduk...
Sadece okuduğum gazetelerden altını çizdiklerimi paylaşacağım sizinle, kitap okumalara halen devam ediyorum, hala zeytinağacı dizisini izliyorum bitmedi daha....

 







Günlük 15.000 adımın yarısında böyle bir kahve içiyorum, şu ana kadar 16 kilo verdim, azimle rejime ve spora devam ediyorum, yoksa bende de şeker hastalığı başlangıcı var, bünyeyi korumam lazım.
 

parktaki kedilerimizden biri...
 
Görüşmek üzere kendinize iyi bakın....
 
 

17 yorum:

  1. Her şeyin özeti kısaca: "Ne de olsa hayat bu!"
    Pisicik nasılda güzelmiş :)
    Kitaptaki alıntılar çok güzel çayı yudumlayarak okudum. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada benzer yazılar için çalışmaya başladım. Yakında paylaşırım biraz yoğunluk var bide araştırma bloğum var onlardan sonra paylaşırım olur mu? :) Unutmadım yani aklımda ;)

    YanıtlaSil
  3. Her resmin üstünde bir uyarı çıkıyor sadece senin blogunda var bu.Bi ara bakarsan emek emek koyduğun şeyleri okuyamadım yinede eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o çıkan uyarı ben resimlerimi pinterestte kaydettiğim için çıkıyor. Eğer fare imlecini resimlerin üzerine denk getirmezseniz rahatlıkla okuyabilirsiniz.
      Selamlar,

      Sil
  4. Ay, inşaat halleri pek zor oluyor, Allah kolaylık versin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Handan, sıra bize geldi galiba yavaş yavaş...

      Sil
  5. ben de balkan ninnisi ni keyifle izliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim bu kadar kilo vermek kolay değil.

    YanıtlaSil
  7. Denedim sandalyeden kalkabiliyorum. Bir de o ilk gazeteden olan alıntı aşırı doğru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir deneyim, kaslar sağlam...
      evet yazı kesinlikle doğru bir tespit...

      Sil
  8. Maşallah. Çok tebrik ediyorum seni. Sen kilo vermeye devam ediyorsun, ben de yazılarının altına "Keşke ben de versem." diyorum ama hiçbir şey yapmadığım, alışkanlıklarımı değiştirmediğim için yerimde sayıyorum :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde verebileceğine eminim. en çok haşlanmış yeşil mercimek, yoğurt, göbek marul parçaları, dereotu, ayran yada yoğurtla karıştırarak bahratlandırıyorum ve bu sıcak günlerde soğuk bir şekilde bunları tüketiyorum. Sanada tavsiye ederim. Sevgiler,

      Sil