BAŞKALARINI MEMNUN ETMEYİ HEDEFLERSEK , KENDİMİZİ MUTLU ETME ÖZGÜRLÜĞÜNDEN MAHRUM KALIRIZ.

05 Eylül 2023

 

 
❄💙Eylül hüzünlendirir..
Ekim üşütür..
Kasımda Aşk başkadır..
Hepsi laf işte..!
Bahar gelmişse yüreğine..
Çiçekler açar Aralığın beşinde..
Kalmışsa yüreğin zemheride..
Kar yağar Ağustosta..
Isınmaz her hangi bir gününde..
Seviyorsan, seviliyorsan..
Hissediyorsan aşkı yüreğinde..
Her ay her gün güzeldir..
Gerisi sadece bir yapraktır takvimde..!
 
Nelson Moss 
 
 
30 Ağustos resmi daire tatilini unutup, resmi daireye giden ben, sonra soluğu kahvecide aldım.....
 

 
İstanbul'dan döndüğümde ağbim ve annem rahatsızdı, dün de ben rahatsızlandım. Sergiyi zor topladım, midem karıştı devamlı, eve gelince tansiyonumu ölçeyim dedim 11/8 rakamını gördüm ve kendimi lavaboya zor attım. Tüm gece boyunca titreme ve lavabo arasında dolaştım.  Son zamanlarda sular sık kesildi ve büyük ihtimal virüs kaptık. Dün pazardan kapya ve kamber biber aldım, kamber biberleri  bu gün annem ben doktora giderken doğruyordu. Ben hastaneye gittim, göğüs hastalıkları kontrolüm vardı, doktor hırlaman yok, ilaçlarına aynen devam et aralıkta görüşelim dedi. Hemen bitişiğinde yer alan kardiyolağa girdim, doktorun efor istediğini söyledim. Hemen efora sevketti, ve sonuç negatif çıktı, yalnız daha emin olmak için damar tomografisi önerdi, müsait bir anda yaptırırız dedim ve çıktım. Sonuçları İstanbul'a whatsap ile gönderdim ve haber bekliyorum, çıkan sonuç negatifti, pozitif olursa anjiyo öneriliyor. Göğsümde ağrı sızı olmadan 8 dakika artan bir eğimle tamamladım eforu.
 

 

Bugün salça ile uğraştık, yarın herhalde tarhana yapacağız. Şu an tek isteğim bunun gibi yatmak, çünkü ağzım burnumdan ateş çıkıyor.
 


 
 
 
Son aldığım dergiler ile güzel günler hepinize...



17 yorum:

  1. Hay Allah ya, hepinize geçmiş olsun.

    Efor sonucuna sevindim, bakalım doktor ne diyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor anjiyoya gerek yok, hatta damar tomografisine de gerek yok dedi Handan,
      Geçmiş olsun dileğin için sağol. Büyük ihtimal sulardan virüs kaptık. Bizim burada çeşmeden akan su içilebildiği için hazır su kullanmıyoruz, ama şu birkaç gün kullanmaya başladık .
      Sevgiler,

      Sil
    2. Çok sevindim doktorun dediğine.

      Hepinize geçmiş olsun. Öyle yapın bari, sular düzelene kadar.

      Sil
  2. Baştaki şiir güzel ve anlamlıymış.
    Geçmiş olsun.
    Son olarak iyi okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun çok.
    Sonuçların iyi olması güzel.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, sonuçlar sevindirici. 11-8 süper ve marjlar dahilinde ki ideali 13-7 zaten, ben ne rekorlara imza atmışım, ilaç kullanmasam, sürekli rekor tazelemem mutlak.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaçlar olmasa halimiz harap zaten:))) 14/9 olmadıkça tansiyon ilacı kullanma diyor dahiliyeci ama kardiyolog diplomayı gösteriyor ben bunu boşuna almadım diyor:)))
      Geçmiş olsun dileği için sağolun,
      Sevgiler,

      Sil
  5. Efor sonucu sevindirici ama ne oldu böyle evdeki herkes hasta oldu birden çok geçmişler olsun.
    Kahve fincanına gene bittim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir geceleri sular kesiliyor ana hatta yenileme yapıyorlar. Burada hazır su kullanmayız çeşmeden içeriz bu da bizi etkiledi tabii. Bir kaç gündür su alıyoruz şimdi.
      Fincan şehrimizdeki bir seramik atölyesine ait. Satışı da var adresini yazayım sana.
      https://www.instagram.com/pottersceramic/

      Sil
  6. çok geçmiş olsun, hastalıktan ve sorunlardan muhafaza etsin Allah. Tez zamanda şifa bulun

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun. nelson mass ne güzel demiş :)

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun, sonucunuzun iyi çıkması sevindirici, umarım çok daha iyi olurusunuz:)
    Tabii ki her zamanki gibi kediye bayıldım:)))

    YanıtlaSil