OKUDUKLARIM (DİNLEDİKLERİM) 2023/75 SON EVDEKİ TEHLİKE

21 Eylül 2023


Okuma planımda yer alan kitabı youtube'ta dinledim.


 İngiltere'nin Cornwall sahillerinde emekliliğin tadını çıkaran Hercule Poirot güzeller güzeli Nick Buckley'nin başına gelen bir dizi kazadan kıl payı kurtulduğunu duyunca dedektifliğe tekrar soyunur. Genç kızın arabasının freni boşalmıştır, kayalık yamaçtan aşağı büyük bir kaya parçası tam da yürüdüğü patikaya yuvarlanmıştır, yatağının başucunda asılı ağır tablonun kordonu kopup yatağa düşmüştür. Bunların üzerine bir de genç kızın şapkasındaki kurşun deliğini fark eden Poirot kıza yardım etmeye karar verir. Acaba olası katili ama- cına ulaşmadan bulabilecek midir, yoksa olayın gerisinde bambaşka gerçekler mi gizlidir? Gizemin çözümü gerçekten olağanüstü, dâhice!  -Times Literary Supplement-

 https://www.youtube.com/watch?v=-ndmPfWuPu0

KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİM;

Bir daha okuma planıma sesli kitap alırmıyım bilmiyorum, pek bana göre değil illaki o sayfalar çevrilecek bence.

Yine baş kahramanımız Hercule Poirot emekliliğini geçireceği Cornwall kasabasında yaşayan Nick Bıckley’nin başına gelen birçok kazadan kıl payı kurtulduğunu duyunca kolları sıvar ve tekrar dedektifliğe soyunur.

8 yorum:

  1. Hala okuyacağım güya Agatha kitaplarını, du bakalım:)

    Sesli kitap işini bi deneyeyim demiştim, Sait Faik'in Semaver'ini. Seslendirme iyiydi ama yine de elimde kitap okumanın verdiği tadı vermedi, dikkatimi de dağıttı. Orada bıraktım kitap dinlemeyi :)

    YanıtlaSil
  2. poirot filmi çekildi yine yeni, 2023 yapımı :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar okuyarak ilerletemediğim tüm kitapları storytel de sesli dinliyorum Veba Geceleri bu sayede sona yaklaştı. Sesli kitaplar bundan sonra my love. :D

    YanıtlaSil