EYLÜL ÇELINÇ 1

01 Eylül 2023

 

 
1- Kurtulmak isteyip kurtulamadığın alışkanlığın var mı?
 
Olmaz mı!!!!!!!!!!!!!
 
Mesela atıştırma alışkanlığı mutfağa girdim mi illa bir şey atacağım ağzıma
 
Mesela hobi olarak takı ile uğraşırken ayran gönüllülük yapmak, birini yaparken onu yarım bırakıp diğerine başlamak.
 
Mesela duygusal olduğum için hemen ağlama modunda olmam
 
Mesela erteleme huyum, bir iş yaparken başka bir iş buyurulursa 2. işi ötelerim.... 

Mesela paraları üst üste koyarken Atatürk'ler aynı hizada olmalı.


 

20 yorum:

  1. hepsi çok da kurtulmak istenmeyebilir alışkanlıklar hani çok zararı yok gibi :) yaani ayrangönüllülük dediğin nedir ki her rengi barındırmak bence :)

    YanıtlaSil
  2. akşam altıdan sonra girme mutfağa madem :)

    YanıtlaSil
  3. Bankada bir amirimiz vardı paraları hep öyle dizdirirdi, Atatürk aynı hizada olacak şekilde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahmetli babamda aynı dizerdi hatta bozukluklardan kağıt para 100 tl yapar paralardan birini hepsini içine alacak şekilde kıvırırdı.

      Sil
  4. Para detayı ilginç, değiştirmek daha makul gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bende pazarcılık yapan ailemden gelen özellik onlardan öyle gördüm....

      Sil
  5. Paraları ben de mutlaka öyle dizerim :) Kurtulmaya gerek olmayan bir alışkanlık bence bu. Gayet zararsız hatta bence faydalı :) Atamızın yüzünü hep öne çevirelim; konu ne olursa olsun saygıda kusur etmeyelim, ettirmeyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de babamdan öyle gördüm, aynen devam ediyorum. Bir de şu olay var paraları küçükten büyüğe doğru dizip 2 ye katlayıp cebine koyardı rahmetli, neden derdim, pazarcıya kendisi birisi borç para istediğinde büyük paraları fazla görsün olmaz derdi. Paranın hepsi gider derdi.

      Sil
  6. Ben de moralim ve sinirim bozuksa hemen ağlarım.

    YanıtlaSil
  7. Ben de bir ara her çamaşırdaki mandalların aynı renk olmasına takmıştım :) Neyse Bilgehan'a örnek olmak için kendi takıntımı bıraktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende mandalda tek takıntı, telde kalmaması annem hep bırakır hepsini bir araya toplar. Ben bırakmam.

      Sil
  8. Soruların her birini bir günde ele almak mı, yoksa daha sonra tamamı topluca yanıtlanabilir mi? Hepsini okuyorum ama ne yazık her gün yazmam bu aralar mümkün değil.
    Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. :) Sonuncusu güldürdü. Neyse ki ben nakit para pek taşımıyorum yoksa şimdi bende Atatürkleri aynı hizaya getirmeye çalışırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek taşımam, ama pazara çıkınca mecburen nakit çalışıyoruz.

      Sil
  10. Bazıları bende de var. Üşengeçlikle ilgili olanlar. Hevesim kaçınca yapasım da gelmiyor hiçbir şeyi.

    YanıtlaSil