EYLÜL ÇELINÇ 22

22 Eylül 2023

 

 
22-Fobin var mı?

Fobi sayılırsa eğer evde merdivene çıkıp bir iş yapamam, düşme korkum var. Ama ne hikmetse uçakla seyahat edebiliyorum o ayrı mesele:)))

Yılan çıyan da sevmem korkarım....
 
Hız korkum var, hemen kapı sapına yapışırım. İş yerinde çalışırken 1 saat 45 dakikalık İstanbul Merter yolunu 45 dakikada alan bir yönetici ile seyahat edersen olacağı bu olur:)))
 
Topuklu ayakkabı fobim var giyemem
 
Denizde açılmaktan korkarım, ilk deniz tatilimde kötü bir şakaya maruz kaldığım için yüzme öğrenedim mesela.
 
Yüksek yamaç ve uçurumlara bakamam.
 
Yürüyen merdivenle çıkarım ama inmeyi beceremem, başım döner hemen.
 
Beyaz kıyafet giyme fobim var, severim giyerim ve anında lekelerim:))))
 

10 yorum:

  1. Kendinize haksızlık etmeyin. Saydıklarınızın bazıları her insanda görülebilen makul nedenlerle açıklanabilen çekinmeler. Topuklu ayakkabı, beyaz kıyafet giyme, yürüyen merdivenden inme gibi. Fobi genellikle nedeni tam açıklanamayan korkularımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçakla seyahat edip merdivene çıkamamayı açıklayamıyorum yalnız.

      Sil
  2. insdan hemen dondurma döküyor böylesi durumlarda üstüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yemek dökerim, giymek için 100 defa düşünmem gerek.

      Sil
  3. Aman aman, denizin şakası olmuyor. Beyaz kıyafet fobisi güldürdü ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Kesinlikle olmuyor. Gelinlik giyip yemek yerken dökeni hatırlarım fobi işte, 100 defa düşünmek lazım giymek için.

      Sil
  4. Yüzme bilsem de denizde açılarak yüzmekten ben de korkarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öğrenemedim, havuza bile attılar ama maalesef o korku izin vermiyor öğrenmeye...

      Sil
  5. Valla çok da görülmedik şeyler değillermiş aslında bende yüzmeyi öğrenemedim ayağım yere değmediği an benim kendi kendimi boğmam çok mümkün yani. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyun üstünde duruyorum sırt üstü ama yüzemiyorum, havuza bile attılar öğreneyim diye, sonra da ben dibe battıkça kurtarma çabalarına girdiler:))

      Sil