EYLÜL ÇELINÇ 29

29 Eylül 2023

 

 
29- Hayattan en son neyi öğrendin?
 
Babam miras hakkını ağbilerine devrettiği için babana bile güvenmeyeceksin deyiminin doğruluğunu gördüm. Bu konuda babamın bizim aile içinde huzursuz olduğunu düşünenler olabilir ama böyle bir şey kesinlikle yoktur. Gerek annemle gerek bizimle ilişkilerinde herhangi bir ters durum olmamıştır. Tam aksine maddi ve manevi desteğimiz sonsuz olmuştur kendisine. Olay 1995 senesinde gerçekleşmiş ve bu durum bizden kendisi ve ağbileri tarafından 2016 yılına kadar saklanmıştır. Belki bize bu durumu açıklayamadı ne bileyim annem boşar filan diye korktu diye sorgulamalar yapıyorum sadece.
Aynı zamanda bu işi gerçekleştiren kişilerin yıllarca evimize girmeleri, yatıp kalkmaları, anneme özel sipariş yemek ve börek yaptırdıklarını ve bizimle aynı sofrada yemek yiyebildikleri için insanların yüzsüz olduklarını da öğretti.
 

6 yorum:

  1. Öğrenmenin sonu yok ve evet babana bile güvenmeyeceksin lafına sonuna kadar katılıyorum. Bu hayatta ben bir tek kendime güvenirim.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Evet gerçek arkadaşım, bir ara bu kış buraya da yazı olarak yazarım bu olayı.

      Sil
  3. İnsanın nereden darbe alacağı belli olmuyor. Bizimkiler de bana çok düşkündür.
    Ben de kimseden anne baba gibi değer görmeyeceğimi öğrendim.

    YanıtlaSil