EYLÜL ÇELINÇ 18,19,20

20 Eylül 2023

 

Ben biraz geriden geliyorum, malum kış hazırlıkları ve pazar yorgunluğu var, tarhana çıkardık, turşulara başladık ancak fırsat buluyorum.
 
18- Söylemekten kaçındığın kelimeler var mı?
 
Ben küfürü sevmiyorum, konuşmam, konuşanı da sevmem. Şu an magarsus diye bir dizi izliyorum illallah geldi inanın, sırf merve hanım hatrına izliyorum.
 
19- Enerjinin sıfırlandığını anlarsan ne yaparsın?
 
Kendimi dışarı atar yürür, kahve içer eve geri dönerim. 
 
20- İyi ki itiraz ettim dediğin bir konu var mı?
 
Tabiki özellikle iş hayatında çok itiraz etmişliğim vardır. Mobbing davranışlarına, 18 saat çalıştırılmak istenmeme hep itiraz etmişimdir ve itirazlarımda kabul edilmiştir. Haklıyım çünkü kusura bakmasınlar.   
 
 

4 yorum:

  1. Bu ara evet en yoğun zamanlar. Kolaylıklar dilerim. Enerjim bittiğinde ben de inadına kalkarım, birşeylerle uğraşırım

    YanıtlaSil
  2. Sürekli küfür etmiş olmak için küfür edenlere bende gıcık oluyorum ama yerli yerinde güzel küfür ederim o ayrı. :)
    Kahve ve yürüyüş güzel bir ikili ve bence enerji yükseltme garantili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magarsus adlı bir diziye başladım bıraktım resmen hepsi küfür ağızlı...
      Ben enerjimi o şekilde sağlıyorum.

      Sil