EYLÜL ÇELINÇ 23

23 Eylül 2023

 

 
 23- Yarın kendini daha iyi hissetmek için bugün ne yapabilirsin?
 
Ben genelde yürüyüş yaparım bugün de öyle yaptım.
 
 

Benim gibi yürüyüşün ve sonbahar renklerinin tadını çıkaran bir pisicik.


Şehrimde ilk defa kitap günleri başladı, orayı gezmeye gittim. Baktım baktım kitaplar okuduklarım, kütüphanede olanlar ve satın alabileceğim gibi. Nasıl olsa netten satın alıyoruz, şehrimin yazarlarından birine öncelik verdim, Düşler apartmanı kitabını satın aldım. Babil kitabı sahaftan aldığım bir kitap, Bayan yanı da migrostan.

Bunlar bana kendimi iyi hissettiriyor.

8 yorum:

  1. Öyle topallıyorum ki yine ,yürüyüş tam bir azap halini alıyor. Of of.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun arkadaşım.

      Sil
  2. Ay herkes temizlik yaparım demiş - ki lafım yok, ben de bugün yapıyorum, o hayatımızın bitmek bilmez gerçeği maalesef :))) Tebrik ederim seni yürüyüş yaptığın için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebriğin için teşekkür ederim, bende bugün temizlik yaptım:))

      Sil
  3. Yürüyüş yapmak beni motive eden ve yenileme fırsatı sunan eylemlerden biri. Ben de çok severim. Yeni kitaplarınız için de keyifli okumalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  4. Kitap kargosu açmak kadar mutlu olduğum başka bir an daha bilmem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır almadım yılbaşına bir sepet yapayım bakalım.

      Sil