2022 SENESİNİN DE SONUNA GELDİK...

29 Aralık 2022

 

 

 

 

 
 
Bir yılın daha sonuna geldik... 
İyisiyle, kötüsüyle, hastalığıyla, sağlığıyla, mutluluğuyla hüznüyle, maddiyatıyla maddiyatsızlığıyla, bizi üzenler ile sevindirenler ile, sohbetleri ile kahkaha attıranlarıyla bir yılı daha geride bıraktık. 
Ben bu arada 25 kilo verdim. Yeni yılda bir o kadar daha kilo verme hedefim var, diyetisyenim çalıştığı hastaneden ayrıldı, özel muayehane açıyor onu bekliyorum.
Annem daha bir yaşlandı, daha uzun uyku uyumaya başladı.
Ağbim şükür idare ediyor, ayağının altındaki yara kapanmıyor fakat bakımını yaptığımız için enfeksiyon riski yok Allah'a şükür. 


Bu sene okuduğum kitap ve sayfa sayısı yukarıda. 
 

Okuduğum son 4 kitap bunlar, paylaşımları 2023 yılına sarktı.
Bu arada 2023 yılı okuduklarım excel dosyasını da hazırladım. Formüllemede o kadar iyi değilim, basit bir kaç tablo hazırladım aşağıda onları göstereceğim


1. tablom bu kitaplarımı buraya yazıyorum. Kitap adı, yazar, yayınevi, sayfa, toplam sayfa, aylık toplam, ve kütüphaneden yada evden okuyup okuduğumu ayırıyorum.
Bu yıl kütüphaneden 37 kitap, 2 de dergi okudum.


2. tabloma dergilerimi yazıyorum, sayfa sayılarını toplatıyorum.


son sayfam ise bu şekilde. Kitap ve dergi tablolarındaki sayfa ve adet toplamlarını buraya alıyorum. Toplam sayfalar üzerinden bu sene 50 sayfaya istinaden 7,5 tl den para ayırıyorum, alacağım kitaplar için kullanacağım. Gördüğünüz gibi tabloda 710 TL'lik kendime yılbaşı hediyesi olarak aldığım kitap tutarı yazılı, bu rakam en son satırda yaptığım hesaplama ile sıfırlanmalı bu arada kitap almamalıyım. Bu kuralı koyuyorum kendime bu sene bir istisna kadınlar günü ve doğum günü kitap alışverişi yapabilirim. 


2023 yılındaki spor ve diyetimde zincir kırma takvimi kullanmak istiyorum. Bunun ile ilgili dökümleri aldım. Ayın 1 i itibari ile kullanmaya başlayacağım. 
Zincir kırma olayını 
 
 
bloğundaki arkadaşımızdan öğrendim.

Youtube deki açıklamayı buradan dinleyebilir ve PDF dosyalarına ulaşabilirsiniz.
 
Ayrıca yediklerimi yazmak için;
satıcısından HEDEFİM SAĞLIK Defterini aldım.

 

 
Yapabilirmiyiz? Bir deneyelim


 
Uygulamak istiyorum.....


Uygulayalalım birlikte....

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


27 yorum:

  1. 128 kitap ve 25 kilo çok iyi gerçekten, 2023'de de devamının gelmesini diliyorum, mutlu yıllar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Müthişsin. Senin performansını her gördükçe kendime bir yuhhh çekiyorum:))

    Yeni yılda da kilo düşsün kitap ve dergiler artsın eksilmesin diyor, sana, annene ve abine sağlıklı, bereketli ve musmutlu bir 2023 diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bunu bekar olmama ve devamlı evde olmama bağlıyorum:))) başka türlü vakit geçmiyor inanın. Yalnız bu sene beni çok özendirdin sinemayı hayatıma sokacağım ve arada tiyatro.
      Dileklerin için çok teşekkür ederim hepimiz adına.
      2023 te aynı dilekleri senin içinde diliyorum.

      Sil
  3. Yeni yılda tüm güzellikler sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aynı dilekleri ben de size diliyorum.

      Sil
  4. Ne harika okuma yapmışsınız :) Çok kıskandımmm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, darısı başınıza...
      Sevgiler ve iyi yıllar

      Sil
  5. maşallah sanaa, sayfa sayısı hesaplamak hiç aklıma gelmediydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) 1000kitap sağolsun, burada da ben hesaplayım dedim deep.
      İyi yıllar....

      Sil
  6. Nice musmutlu sağlıklı yıllara :)

    YanıtlaSil
  7. Ya bu başarı öyküsü resmen❤️ maşallah sağlıklı mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  8. 2023 e güzel kazanımlarla giriyorsun Özlemcim, devamı gelsin 2023 daha da güzel geçsin inşallah. Anneciğinle, ağbinle birlikte gönlünce bir 2023 diliyorum. İyi seneler... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım.
      Sevgilerle iyi yıllar...

      Sil
  9. Merhabalar.
    Yeni yılınızı kutlar; sağlık, sıhhat ve afiyetler dilerim. Yeni yılınızın sağlıklı, huzurlu ve mutlu geçmesini dilerim. Her şey gönlünüzce olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle yeni yılınız kutlu olsun. 2023 e güzel birikim ve kazanımla giriyorsunuz çok harika 🤗

    YanıtlaSil
  11. Benim de bütün verdiğim kiloları geri aldığım ve hemen hiç kitap okumadığım bir yıl oldu. Yarın Bilgehan'la rejime başlayacağız bakalım. İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktığım anda bana da geri gelen oldu ama hemen kendimi toparladım. Bugün itibari ile tekrar başladım 180 gün hedef koydum kendime bir 25 kilo daha vermek istiyorum.

      Sil
  12. Kitapları biliyordum da 25 kilo.... Önünde eğiliyorum sensei. :) Bu azimle istediğin herşeyi yaparsın. :) 2023 çok güzel gelsin sana umuyorum ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sağolun dilekleriniz için. Bir 25 kilo daha verebilmek için kendime 180 gün hedef koydum bu gün geriye 179 gün kaldı. Hedefe ulaşmak istiyorsan eğer asla bahane yaratmaman lazım. Bahaneler her zaman galip geliyor....

      Sil
  13. Yeni yılda belirlediğiniz hedeflerinizi de sevdiklerinizle sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde gerçekleştirmeniz dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  14. Verilen kilo ve okunan kitap sayısı çok iyi. Tebrikler.

    Yeni yıl hedeflerini de sevdim. Benim hedeflerimle örtüşüyor. Zinciri kırma olayını birkaç senedir yapıyorum. Çıktı olarak alıp gün gün işaretlersen insanı motive ediyor. Ben bu sene spor yapmak için kullanacağım.

    2023 hedeflerimizi gerçekleştirdiğimiz çok güzel bir yıl olur umarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çıktı aldım oraya işaretliyorum, sevgiler tekrardan hedeflerin tutacağı iyi yıllar..

      Sil