İNSAN DEDİĞİN YÜREĞİYLE, İNCELİĞİYLE İNSAN OLMALI ( YAŞAR KEMAL, ÜÇ ANADOLU EFSANESİ)

05 Aralık 2022

 

 

Sınırlar aşılınca tehlikeli oluyor.
Dostlukta en üst sınır vardır, aşılırsa düşmanlığa dönüşür.
Aşkta en üst sınır vardır, aşılırsa kin ve nefrete dönüşür.
Sadakatteki en üst sınıra ulaşılırsa, vefasızlıklar baş gösterir.

#kanlıihale
#emrahtuncel
 

Haftaya başlangıç yazısı bu saate kaldı ama olsun artık ne yapalım:))

Güzel, sağlıklı, mutlu ve bereketli bir hafta diliyorum hepinize.



şehrimin parkından bir kare....


Bugün yeni yıl ajandamı aldım, tam istediğim bir renk kavuniçi:)) gözüm gönlüm açılsın biraz.

Bir arkadaşım var, aynı zamanda ahşap boyama yapıyor, evde mutfak dolabı filan boyuyor, yazları da hint kınasından dövmeler yapıyor gecici. Aynı zamanda sebzeli erişte, sebzeli sade tagliatella, boşnak böreği filan yapıp satıyor. Geçen dükkanda konuşurken 2.000 Tl ye bir hamur makinası var onu almak istiyorum ama para yok demişti, bugün ona yılbaşı hediyesi olarak bir hedef kumbara aldım 5.000 TL lik umarım o parayı bu şekilde biriktirir.

Resim temsilidir.
Zamlar ile mücadeleye devam ediyoruz. En son zetin 100 TL peynir de 125 TL olmuştu:)) 1 kalıp peynir 90 Tl tuttu bu gün, 
İlk kombi parası da geldi, Allahtan fazla yakmadık yaksak ne olurdu kimbilir.
 

Hala kitap okumaya devam, bunlar kütüphane ganimetleri oluyor...
 
 
Pek bir şey dinleyemiyorum, olanlar aşağıda
 
 

10 yorum:

  1. Ben de maaştan sonra alacağım inşallah 2023 ajandamı :) siz de hep güzellikler kaydedin dilerim kavuniçi ajandanıza <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun, umarım sizde güzel şeyler kaydedersiniz.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Sınırlar aşılınca tehlikeler başgösterir. Gerçekten herkes her şeyin sınırını bilecek ve asla o sınırları zorlamayacak, aksi halde her iki tarafta hüsrana uğrar. 'Her şeyin azı karar çoğu zarar' diyen atalarımız boşa dememişler. 'Çok muhabbet tez ayrılık getirir' diye de bir atasözümüz var ki, doğruluğu konusunda hiç şüphe yoktur!
    Yazınızda yer alan video hariç tüm ayrıntılara göz attım. Hepimizin ortak sorunu olan enflasyon ve hayat pahalılığıdır. Gerçekten ekonomimiz çok kötüdür. Bunun sonu nereye varacaktır kestiremiyoruz. Yeni yıla girdikten sonra hayat daha da pahalanacak. Vergiler, harçlar, cezalar ve daha önemlisi giysi, gıda, beyaz eşya, mobilya, mefruşat, ulaşım vs. İşimiz kötü ve ben artık yardımcı da göremiyorum,
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atasözlerine ve deyimlere bayılırıyorum hepsi cuk diye yerine oturuyor.
      Enflasyon aldı başını gitti, Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bakalım emekli maaşlarına ne yapacaklar beklentideyiz hepimiz.
      Saygılar,

      Sil
  3. Bir paket büyük çöp torbası ve otuzlu yumurta yüz lira tuttu. Aldığıma bakıyorum paraya bakıyorum, yok artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ecxelde tablo tutuyorum bazı şeylerde daha dikkatli olmak lazım.
      Dün yarım kilo eksimik, 2 kilo domates, 2 kilo mandalin ve ekmek hepsi 162 tl tuttu. Artık peynir yerine ekşimik alacağız galiba arada onun da kilosu 50 tl olmuş...

      Sil
  4. Kavuniçi ajandanın fotoğrafını da görseydik keşke. Merak ettim.

    Ben bu sene tarihsiz ajanda aldım. Yeni yılda onu kullanacağım. Telefon, bilgisayar ne kadar gelişirse gelişsin ajandadan vazgeçemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Haftaya başlangıç yazısını hafta biterken ancak okuyabilmem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun benim bloğa anca sıra gelmiştir:))) sorun değil

      Sil