HİÇBİR HİSSİN ETKİSİ ACININ ETKİLERİNİN YANILTICILIĞI KADAR KESKİN VE ETKİN DEĞİLDİR ( EN ÇOK KENDİNE YABANCIDIR İNSAN KİTABINDAN)

18 Aralık 2022

 

 
Bizler çok ciltli kitap takımlarıyız. Hayatımızın bir bölümü duvara toslayıp yansa da, her zaman bizi bekleyen bir bölüm ve sonra başka bir bölüm daha vardır. Doğrusunu yapmak, hayatlarımızı sahip olmayı hak ettiğimiz şekillerde biçimlendirmek için her zaman daha başka fırsatlarımız olacaktır. Bir başarısızlıktan nefret ederek zamanınızı harcamayın. Başarısızlık, başarıdan daha büyük bir öğretmendir. Dinleyin, öğrenin, devam edin.
 
Clarissa P. Estes
Kurtlarla Koşan Kadınlar

Kitabını daha okumadım ama nette rastladım buna güzeldi buraya aldım....
 

 

Bugün yağmurlu bir hava var, fakat önceki gün muhteşem güzeldi. 1,5 saatlik yürüyüş bile yaptım. 


Havaların güzelliğinden gördüğünüz gibi sümbüller topraktan çıkmış, birde leylak ağacı yaprak çıkarmaya durmuştu. Dün de hava bozdu....



Bu turuncu yeni yıl çiçeğini anneme aldım..


Sahafa kart gelmişti, nostalji yaptım 2 tane aldım. Akrabalık ilişkilerini bitirdiğimizden dolayı atacak kimsem yok, ajandamı süsleyecek.
Çocukluğumda babam tüm akrabalara kart yazdırırdı bana, ben yazar postalardım, ama bize hiç gelmezdi. Ben bunu söylediğimde, olsun kızım onlar senin akraban sen yinede yaz derdi. Bu kart furyası bitene kadar hep yazdım.
Geçmiş yıllarda hatırlamıyorum hangi sene, Akseki'ye gittik babamla. Oradan Konya /Ilgın'a geçelim amca çocuklarını bir ziyaret edelim dedi. Ilgın'a gittik. Babam eliyle evi koymuş gibi buldu. Yolda giderken de bana bazı yerler gösteriyor. Bak buralar hep amcamında falan diyordu.
Neyse rahmetli Hasan amcanın evine vardık. Otururken haber gitmiş herhalde, bir bayan geldi, bize hep kart atan Özlem gelmiş hele bir tanışalım dedi:))) O da Sabri amcamın hanımı imiş. 
Kartla ilgili anım oldu benimde:)))
Rahmetli Hasan amca hemen kendi elleriyle iç hazırladı, mahalle fırınında etli ekmek pişirtti bize. O yediğim etli ekmeğin tadını hiç unutmadım. Çalışırken Merter fabrikaya gittiğimizde illa akşam yemeği yenilecekse muhakkak Konyalı etli pide salonuna uğrardık. Bizimkiler bayıla bayıla yerken, muhteşem bulurlardı. Ben de içimden siz etli ekmek yememişsiniz hiç farkı bir bilseniz diyordum.....


Bunu bloğa ekledim mi hatırlamıyorum ama sahaf alışverişi idi....

 

14 yorum:

  1. Ah bu ilk fotoğraf ne kadar güzel! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçeden uyku çiçeği arkadaşım gündüz açar, gece kapanır...Hava soğudu birden o görüntü de yok oldu.

      Sil
  2. İlk paylaştığınız alıntıyı ve kitap adını ekran görüntüsü aldım. Çok hoşuma gitti.
    Geçtiğimiz günlerde birkaç gün hava güneşli ve sıcak olunca bitkiler de şaşkına uğramış anlaşılan. :)
    Kartpostal göndermenin eskisi gibi yaygın olmasını isterdim sanırım. Çünkü severek yaptığım bir hobiydi koronadan evvel.
    Yeni kitaplarınız hayırlı olsun, keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okumadım ama temmuz 2023 okuma planına yazmışım o zaman okuyacağım. Bitkilere ve ağaçlara yazık oldu, yeşillenmeye durmuş bir kısmı. Hava da soğudu şimdi. Kartpostal şehrimde bile yoktu ama sahaf getirmiş aldım bende. Dilekleriniz için sağolun.
      İyi haftalar,

      Sil
  3. Alıntılar da yazın da çok güzel, her zamanki gibi. İyi ki varsın, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Radyo tiyatrosunu çok seviyorum. İyi ki paylaşıyorsunuz, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Biz de her sene akrabalara kart atarız, henüz karşılık almadık :D

    YanıtlaSil
  6. kurtlarla koşan kadınları bir türlü okuyamadım, sıkıldım çok, ilk 50 sayfayı bitirebilen okuyormuş kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2023 yılı okuma planımda var bu kitap bakalım bitirecekmiyim

      Sil
  7. Bu hafta başı yazılarının müdavimiyim. :) Başlık efso, alıntılar yakıyor. Sahaf alışverişi kalp, fincan müko. :)

    YanıtlaSil