İZLEDİKLERİM 2022/13

10 Aralık 2022

 

 
KAFESTEKİLER 2022

Tebeşirle çizilmiş sınırların dışına çıkmaya zorlandığında sinir krizi geçiren ve şiddetli tepkiler veren bir çocuk. Reçel kavanozundan çıkan küçük cam parçacıkları. Acaba Paula ve Simôn, travma geçirmiş 6 yaşındaki Clara'ya yardım etmek isterken korkunç bir tehlikeyi hayatlarına sokmuş olabilir mi? Bir çift, nereden geldiği bilinmeyen travma geçirmiş bir çocuk bulur. Kadın, kızın kimliğini ve karanlık geçmişini ortaya çıkarmak için garip davranışlarını çözmeye çalışır.
 
PUANIM:**

6 yorum:

  1. Filmden gizem-gerilim tadı alıyorum. Aslında sevdiğim türden bir filme benziyor fakat sizden düşük puan almış. Pek etkileyici değildi sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için iyi bir seçim olmadı siz ne düşünürsünüz bilemem.

      Sil
  2. Yazıda filmin bir görseli olsa daha güzel olur diye bir eleştiri yapabilir miyim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğum spam yemiş yani şikayet edilmiş belki film görsellerinden olabilir dedim ve artık görsel koymuyorum. Filmin açıklamasının altında sinema yada beyazperde linklerini ekliyorum. Oraya tıklayarak görsele ulaşabilirsin...

      Sil
  3. Bu tarz temelinde çocuktan gelen zararın konu alındığı filmleri sevmiyorum ben ya, sizde düşük puan vermişsiniz zaten. O zaman benden pas.

    YanıtlaSil