DEPREMZEDELER İÇİN YARDIM VE BAĞIŞ

07 Şubat 2023

 

 
Tüm belediyeler organize olarak yardım etme seferberliğini başlattılar bu çok güzel bir çaba.
Umarım herkesin bağışı gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaşır.
Malum deprem bölgesinde yağmalama olaylarıda başlamış durumda. Ben ve ailem bir şeyler yapalım dedik, Ahbap'a  bağış yaparız diye düşündüm, mesajlar ile Afad yardımını hallettik.
Fakat gerek instagramda gerek twiter de Ahbap'bın hesap numaralarının altına yapılan yorumlar sonucunda içime şüphe düştü. Mesajı gerekli yerlere şikayet ediyorlar. Böyle bir zamanda hala ben sen kavgası ve zihniyeti taşıyorsak eğer asla biz olamayız. Şu an tamamen biz olmalıyız, sen ben kavgası bir yere bırakılmalı bence.
Bu tür mesaj şikayeti ile daha önce yaptıkları gibi hesaba bloke konulur diye düşünerekten, alışverişlerden kenara artan 3-5 koyduğum tutar ile alışveriş yaptım. Bebek bezleri, bebek mamaları, kadın hijyenleri, ıslak mendiller, sabunlar, erkek kadın termal çoraplar ve birkaç tane içlik alarak belediyenin toplanma alanına bıraktım, orada tasniflenerek  kolilenerek afet yerlerine gönderiliyor
 
Böyle durumlarda Biz olamıyorsak inanın çok yazık, Allah akıl fikir versin böylelerine.
Şu an orada ayırım yapmaksızın herkesin yardıma ihtiyacı var...
 
Blog arkadaşımızda yardım adreslerini belirtmiş oradan da takip edebiliriz..
 
Allah yardımcıları olsun insanlarımızın. 

8 yorum:

  1. Paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Topyekün elimizden ne gelirse yapmamız gereken çok zor bir zamandayız gerçekten. Aldığınız şeylerin de afet bölgesindekilere çok faydası olacaktır.. Hepimize geçmiş olsun, başımız sağ olsun..

    YanıtlaSil
  2. Zor bir durum ve insanların hala kavga etmesi ne kötü. Yardımlarınız en kısa zamanda ulaşır İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşmaya başlamış bile sabah 9 tır gitmişti toplamda halen yüklemeler devam ediyor, ilk tır ulaşmış bile..

      Sil
  3. Cenab-ı Allah yar ve yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru söylemişsin: sen, ben değil BİZ olma zamanı. Bu seferberlikte başta depremzedeler olmak üzere Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala daha o birliği sağlayamadık kaçıncı gündeyiz yazık.

      Sil