OKUDUKLARIM DERGİ 2023/8 SABİT FİKİR DERGİ SAYI:143

22 Şubat 2023

 

 








 
 
DERGİDEN TAVSİYE KİTAPLAR;

Oduncular- Roy JACOBSEN
Beyaz Deniz- Roy JACOBSEN
Görülmeyenler- Roy JACOBSEN
Harika Çocuk- Roy JACOBSEN
Rigel'in Gözleri- Roy JACONSEN
 
(DÖRTLEME)
Rüzgarın Gölgesi- Carlos Ruiz ZAFON
Meleğin Oyunu- Carlos Ruiz ZAFON
Cennet Mahkumu - Carlos Ruiz ZAFON
Ruhlar Labirenti-Carlos Ruiz ZAFON   
 
Kış Askeri- Daniel MASON
 
Bir Kadın Bir Ev Bir Roman- Wilhelm GENAZINO
 
İşte Böyle Oldu- Natalia GINZBURG
 
Hayat Roman- Fidan TERZİOĞLU
Her Şeyi Gören Gözler- Fidan TERZİOĞLU
Hazdan Kaçan Kadınlar- Fidan TERZİOĞLU
 
Melekler Mezarlığı - Ali BAŞHAN
 
Çukur- Hiroko OYAMADA
 
Sıcak Kafa- Afşin KUM
 
İncir Ağacının Ölümü- Erendiz ATASÜ
 
Yedi Boş Ev- Samanta SCHWEBLIN
Ağızdaki Kuşlar- Samanta SCHWEBLIN 

Son Hikayeler- Olga TOKARCZUK
Kadimzamanlar ve Diğer Vakitler-Olga TOKARCZUK

Eskiden Gelecek Güzeldi- Adnan ÖZER

İki Semazen Bir Palyoça- Sadık YALSIZUÇANLAR

Hallaç Leyla ERBİL



 
 

 

12 yorum:

  1. “Hayal kurmak için önce hayal kurmasını öğreniriz.”
    “Doğruluk, dostluğun temel gıdasıdır.”
    Alıntılar çok güzel, bu ikisinin üzerine ayrı düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim yazanın ellerine sağlık

      Sil
  2. İyi okumalar dilerim, alıntılar çok güzelmiş. Tavsiye kitaplardan Rüzgarın Gölgesi var bende, alalı çok oldu ama daha okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar depremden önce okuduklarım depremden bu yana okuyamıyorum. Tavsiye kitap benimde ilgimi çekti bakacağım.

      Sil
  3. Dergi okuma alışkanlığım yok ne yazık ki. Fakat sizin yaptığınız alıntılar sayesinde ucundan kenarından sebepleniyorum. Özellikle son alıntı hoşuma gitti. "Kelimeler bizi biz yapar, bizi bize anlatır, bazen de bizi bizden ayırmaya hizmet ederler." Çok doğru.

    YanıtlaSil
  4. Jacobsen'in tüm kitaplarını okudum, mükemmeldir. Zafon'un bu dörtlemesinin ilk kitabını okudum bana yetti devam etmeyeceğim. Atasü'den başka bir kitap okumuştum ama yazarı severim. Keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli okumalar. Adnan Özer'in Eskiden gelecek güzeldi kitabını merak ettim.

    YanıtlaSil
  6. Dergi okumayı denedim ama yok başarılı olamadım. Sizin notlarını okumak daha çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil