O KADAR ÇOK YORULDUM Kİ....

27 Şubat 2023

 

 
Bugün o kadar çok yoruldum ki anlatamam...
Annem rahatsız ana sağlığa götürdüm tahlil yaptırdım, doktorumuz bir nefroloğun görmesinin daha iyi olacağını söyledi.Şehrimizde nefrolog yok, mecburen büyük şehre götüreceğim. Randevuyu ve biletleri aldım. Şimdi gününü bekleyeceğiz. 
Bugün de biraz temizliğe kalkıştım, çamaşır makinası yine kafayı yedi, sıkarken gezmeye başladı. zaten 30 senelik makina idi, geçen sene biraz tamirden sonra daha götürür dedim ama olmayacak böyle. Şu doğalgaz yakmalar önümüzdeki ay biterse bir taksite girip arçelik alayım diyorum.
Az önce temizliğe ara verdim baktım yine deprem olmuş.
Komploları okuyunca ve dinleyince  iyice tırlatıyorum, yok ABD bizi işgal edicek, Trakya yunanlılara verilecek diyorlar youtube de dinlerken kahroluyorum.
En son şunu dinledim bir göz atın derim bence..
Hepinize iyi haftalar diliyorum..

19 yorum:

  1. Ya böyle komplolara inanmamak lazım. Bence hiç okuma-dinleme. Çok geçmiş olsun anneciğine. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geömiş olsun dileğin için sağolun. Sırf bu tür olayları dinlediğim için ehliyet alabilirim. Minibüsümüz var ağbim gözlerinden dolayı kullanamaz en azından ben kullanırım diye düşünüyorum.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun umarım annenizde bir sorun görülmez. Makine iyi bile dayanmış şimdi birtane alsanız beş seneyi çıkarır mı kim bilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun dileği için sağolun. 30 yıl önce 2 makina almıştım biri eve biri çeyizlik, evlenmeyince çeyizlik aldığımı diğerinin miladı dolunca açmıştım 30 yılda 2 makina eskittim.
      Yeniler için evet dayanıksız diyorlar..

      Sil
  3. Annenize çok geçmiş olsun, umarım bir an önce her şey yoluna girer, sağlığı çok daha iyi olur.
    Çamaşır makinesi iyi dayanmış, eski makineler daha sağlamdı. Ben de beyaz eşyada genelde Arçelik markasını seviyorum, ürünleri genel olarak iyi çıkıyor.
    Depremle ilgili haberleri, videoları artık izlememeye çalışıyorum, çünkü bayağı etkilendim, uyuyamıyorum gece. Herkesin psikolojisi bozuldu, kolay şeyler değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun dileği için sağolun. Bakalım marka kesin değil bir dolaşacağım firmaları.
      İzlememeye çalışıyorum ama bu deprem dışı bir komplo olayı

      Sil
  4. Anneye geçmiş olsun, sağlıklar dilerim. Komplo meselelerini takma kafana derim, burası kocaman bir ülke, muz cumhuriyeti değil. O tür haber yapan gazete, internet, sosyal medya ne varsa uzak dur, bu ülkenin ciddi haber yapan gazeteleri de var, üstelik internette ve bedava..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun geçmiş olsun dilekleriniz için.Şu gazeteleri bir paylaşsanız? gerçi elime almadan okuyamam ama yinede bilmediğim bir gazete olabilir mi? 2 tanesini ara ara alırım ...

      Sil
    2. Ben bir çok gazeteye bakıyorum, biraz da iş gereği. Her sayfasını okumasam da özellikle takip ettiğim yazarları var her birinin... T24 ( Bu sadece internette), Birgün, Karar, Cumhuriyet, Sözcü, Gazete Duvar, Yeniçağ, Diken.

      İnternetten bir süre takip et, sonra aklına yatanları elim kağıda değsin dersen ve satın almak istersen, al. :)

      Sil
    3. içlerinden 2 tanesini ara ara alırım, sözcü babamdan miras bana...

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Anneciginize... Makine ömrünü doldurmus az daha sabretseymis iyiymiş ;))
    Ah o haberler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun geçmiş olsun dilekleriniz için sağolun.

      Sil
  6. Anneciğine geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun, şifalar diliyorum.
    Komplo teorilerine takılma Özlem. Kafayı yiyen, kaostan beslenen çok. Seni etkilemelerine izin verme.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Anneciğine acil şifalar dilerim <3

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun, inşallah annenizin sağlığı daha da iyi olur.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Annenizin rahatsızlığı için geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum. Allah'tan acil şifalar diliyorum. Anneniz kaç yaşında bilmiyorum ama, rahmetlik babam 85-90 yaşları arasında iken, prostat ve fıtık rahatsızlıkları nendeiyle yapılan ultrason incelemeleri esnasında tesadüfen sağ böbreğinin hiç görüntülenemediği, böbreğinin ameliyatla alınıp alınmadığını bile sorulduğu ve dolayısıyla çok küçüldüğünü ve hiçbir şekilde faaliyet göstermediğini öğrenmiştik. Diğer böbreğinde de yetmezlik olduğundan dolayı başta tuzun yasaklanmasıyla birlikte bir diyet verilmişti. Ancak suyu çok içmesi özellikle istenmişti.

    Çamaşır makinenizin markası eğer Arçelik ise, ben o otuz yıllık makineyi biliyorum
    Full otomatik 2700 Arçelik çamaşır makinesi, 5 kg. kuru çamaşır alırdı. Bu makine bize hiç ciddi bir arıza çıkarmamıştı. Ufak tefek arızalarını eşim tek başına yapardı. Son arızasından dolayı yine tamir edilebilecekken, eşim elektrik kaçırır da başımıza iş açaçrız diye, eski makineyi bayiye vererek yeni bir model makline alarak çamaşır makinemizi yenilemiştik. Eski makinemize sahip olmamızı, tamamen devre dışı kalana dek kullanmamızı önerdiler. Çünkü yeni üretilen Arçelik makinelerde o eski kalite ve randıman yokmuş. Gerçekten öyle oldu eski makine 4,5 kg çamaşır kapasite ile rahatlıkla bir elyaf yorganı bu makinede yıkarken, yeni makine 7 kg. çamaşır kapasiteli olmasına rağmen aynı yorganı sığdıramadık. Varın gerisini siz tasavvur edin.
    Depremle ilgili komplolara gelince, verdiğiniz linkten video paylaşımını izledim. Çok doğru. Türkiye üzerine oynanan oyunlar tamamen gerçek, hiçbiri safsata değil, bu iktidar da bu oyuna ve düzene çanak tutuyor. İşte insan buna üzülüyor ve kahroluyor. Tek devlet dünya düzeni için dünya devletleri arasında bu düzene kafa tutacak ve karşı çıkıp bu oyunu bozacak tek millet Türkler olduğu için Türklüğü silmeye ve yok etmeye çalışıyorlar. Kahramanmaraş, Gaziantep ve Hatay depremi bu işin bir parçası olup, nabız yokluyorlar. İnşAllah Türk milleti tüm bu oyunları bozacaktır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem 80 li yaşlarda. Benim makinalar 2 tane idi 30 yılda 2 makina eskittim. 3500 ve 3550 model. Eski makinalar yok mecburen yenisini alacağım artık daha markada karar vermedim. Eskiler bol suda yıkıyor şimdikiler az suda..

      Sil