HAYATIMIZ BİR YUMAĞIN SÜREKLİ SARILMASIDIR.

07 Aralık 2020

 

 
 

Can Yücel'in dediği gibi,
Zenginlik sabahları poğaça yiyebilmektir...
Merdivenleri yardımsız çıkabilmektir...
Güzel günleri bekleyebilmektir.
Kendine inanabilmektir,
Zenginlik, varlığından mutluluk duyduğun her şeydir...
 
 
Ceviz ağacı yapraklarını tamamen döktüğü için bahçe böyle bir yaprak yığını halinde, haliyle arada böyle bir güzelliğide rastlayabiliyoruz.
 
 
Pazar günü yılın son filmlerini dizilerini izlerken bana eşlik edenler:))
 
TİRAMİSU
 
2'li hazır pastabanı
 
muhallebisi:
yarım kilo süt
3 kaşık un
3.5 kaşık şeker
1 yumurta
1 vanilya
 
1/2 su bardağı sıcak su
1.5 tatlı kaşığı nescafe pasta tabanını ıslamak için
 
Üstüne kakao serpiliyor

DEREOTLU LABNELİ POĞACA
 
Kıyılmış dereotu
1 paket oda ısısında tereyağ
200 gr lık labne peyniri
1 kabartma tozu
2.5 - 3 su bardağı un
tuz arzu edersiniz ilave edin
 
Üstüne;
yumurta sarısı
çörekotu
 
İçine;
beyaz peynir yada zeytin ezmesi 
 

5 aralık dünya kahve günü idi kutladık.
 

 
Şalımı örmeye devam ediyorum.
 

 
 
Bu gün çöpleri atmak için dışarıya çıktım, sokak kapısını kilitliyoruz açtığımda şok oldum resmen dünyanın maskesi atılmış, kapıyı açıncada 2 tanesi bahçeye girdi hemen. Çöpleri atıp eve geldim çöp tenekesi ve demir küreği aldım, bahçeye giren maskeleri kürek ve süpürge ile çöp konteynırına attım. Geri döndüm uzun saplı süpürgeyi aldım, kaldırımda olan çöpleri süpürge ile kaldırımdan aşağı attırdım. Bahçedeki yaprakları süpürdüm ortalığı temizledim bu gün. Şimdi bir dizi bitirdim, yarım kalmıştı tamamladım.
 
 
 
 
Gangs of London, bir suç örgütünün başında yer alan Finn Wallace’ın suikasta uğraması sonucunda Londra çeteleri arasında bozulan dengeleri konu alıyor. Çeteler arasındaki barışın pamuk ipliğine bağlı dönemde bu suikast olayının gerçekleşmesi ve Finn’ın oğlu Sean Wallace’ın intikam için olaylara dâhil olması, işleri karmaşık bir noktaya sürüklüyor.
 





BAŞLIK PERİ GAZOZU KİTABINDAN

16 yorum:

  1. Kedi çok tatlı, şalınızın rengini de sevdim. Tam sonbahar havası var. O çöp konusu ise benim karın ağrım. Yıllar önce evi aldığımızda kaldırımın iç tarafını temizleyip ağaçlandırmıştık. Hala inatla insanlar oralara çöp atıyorlar. Bira-kola kutusu, maskeler, poşet, poğoça kağıdı hatta olduğunu gibi çöp poşeti. Üstelik yakında koyteynır da var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaprakların arasına sinmişti :)) şalı beğendiğiniz için sağolun. Benim evin önüde çöp oluyor, tam karşı kaldırımda da çöp konteynırımız var.

      Sil
  2. Sabahtan beri pozitif şeyler okuyorum, çok iyi geliyor.
    Hayatımız bir yumağın sürekli sarılmasıdır denmiş ya, ben o yumağı sararken bazen düğüm olmasına takılıyorum sanırım, ille düğümü açacağım diye zaman geçiriyorum, oysa sar gitsin, arada kaybolup gidecek belki de....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep pozitif olalım inşallah. Bence düğümlere takılmayın. Eğitimlerin birinde öğrenmiştim böyle aynı yerde durmak , aynı şeyi ısıtıp ısıtıp sürmek psikolojik olarak iyi değildir demişti eğitmenimiz. Ben takılmıyorum oldu oldu olmadı fırlatıp atıyorum o düşünceyi.

      Sil
  3. Başlığı okuyunca bu sözü ben biliyorum ama nereden diye hemen en dibe baktım :D Ne güzel kitaptı o.

    Şal çok tatlı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala okumadım kenarda duruyor söz netten alınma. Şalı beğendiğin içinde sağol.

      Sil
  4. eveet eveet dönem dönem döngü gibi hayaaat :) costner ın filmini keyifle izledim savoool :)

    YanıtlaSil
  5. insanların maskelerini yerlere atmalarını anlamıyorum ya.

    YanıtlaSil
  6. Yerlere çöp atanları, hele hele bu dönemde maske atanları Allah nasıl bilirse öyle yapsın. Çok sinirleniyorum.
    Doğa takviminde 9 Aralık'a takıldım. Hava bugün çok sıcaktı. Kışın gelmesi gerekirken bahar yaşıyoruz sanki. Korkutucu..

    YanıtlaSil
  7. Tiramusu dediniz kalbimden vurdunuz :) Elinize emeğinize sağlık hepsi şahane gözüküyor.

    YanıtlaSil
  8. Şal ne kadar güzel oluyor öyle, tam sonbahar renkleri bile, ellerine sağlık, güle güle eskitesin inşallah.
    Olumlu olmak...Ne çok ihtiyacımız var hem de. Hadi inşallah ona da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeni için teşekkür ederim canım. Hepimiz olumlu olalım daima inşallah.Sevgiler,

      Sil