KUZENLER TOPLANTISI KEMER ANISI

09 Aralık 2020

KAHVE ZAMANI arkadaşım SİLMEDEN diye mim hazırlamış, beni de davet etmiş, bakalım kuzenler ile Kemer tatilini silmeden yazabilecekmiyim. Daha önceden Ağva tatilini anlatmıştım okumayanlar okuyabilirler,

Ağva tatilinden sonra herkes evlerine gitti, hayat devam ediyor tabii. Bu arada İzmirde'ki benim bir büyüğüm olan kuzenim nişanlanıyor ve düğünü de yaz aylarında. Ablası olan kuzenim bu seneki kuzenler toplantısı İzmir'de ona göre iznini ayarla dedi. Ben pek gitme taraftarı değilim. Zamanında 40 günlük bebekken İzmir' e taşınmışız ve anneleri olan kişi yani yenge namzetleri bizi istememiş. Neyse bunları ayrı bir post olarak hazırlarım. Annem ben gitmeyeceğim deyince mecburen babamın yanına refakatçi olarak ben kaldım ve ikimiz birlikte gittik İzmir'e. Düğüne bir kaç gün varken gittik malum İzmir de kınageceleri ile düğünün arasında bir gece ara var. Kına gecesini de görmek istedim. Kına gecesinden önceki gün büyük kuzenimle Kordonda bir tatil şirketine uğradık. Ablası olarak kızkardeşine düğün hediyesi olarak Kemerde balayı hediye etti. Çaktırmadan aynı şehirde bir başka hotele de biz rezervasyon yaptırdık. Ablam onların Antalya Kemere otobüs biletlerinide aldı. Yine çaktırmadan aynı otobüse bizde bilet aldık (  biz sadece kuzenler ve çocukları ile 14 kişi idik) tabi bizimle ilgili işlemlerden hiç kimsenin ağzından çık çıkmıyor sadece gelin ve damada hotel ayarlandı ve otobüs bileti alındı biliniyor. Neyse İzmirin ünlü Hotellerinden birinde güzel bir nikah kıyıldı. Kızımız böyle dumanlar içinde filan girdi nikah masasına oturdu. Babamın fix menüsünü deldim, oğlanlara takı olarak sarılira kızlara da bilezik takıyordu. Fakat ben kuzenime bilezik fiyatına güzel son moda bir bileklik yaptırmıştım. Takı merasimi bittikten sonra, Kızın ağbisi yani kuzenim kızkardeşine hediye olarak barlar sokağında (Artık o sokağı İzmirliler bilir) bir barda yemek ve eğlence ayarlamış. Neyse tüm akrabalar oraya gittik, yemek yenildi ve barda sabaha karşıya kadar eğlenildi. Bardan çıktıktan sonra evlere dağıldık. Ertesi gün normal geçti, herkes valizlerini ayarladı. Bir sonraki  gün gelin ve damat vedalaşmaya geldiler, hadi iyi eğlenceler falan filan. Aman otobüs saatini kaçırmayın falan bizlerdeki konuşmalar. Neyse evlerine valizleri almaya gittiler, tabii sonra hemen evdeki arabalardan birine bizlerin valizleri yüklendi Hatay Üçyoldaki otobüs firmasına bırakıldı. Bizler de yavaş yavaş evden çıktık otobüs saati geliyordu. Amcam ve kuzenimin eşi üçyoldaki otobüs firmasına bizi bıraktılar. Bizim gelinle damat otobüs firmasına gelince şoklardalar, sizin ne işiniz var filan sordular. Bizde sizi geçirmeye geldik dedik. Hepiniz niye zahmet ettiniz falan dediler. Neyse otobüs firmasının servisi geldi bunları bindirdik, servis daha hareket etmedi tabi:)) bizde el filan salladık derken biz bir hareketlendik hurra yazıhanenin içine herkes valizleri kaptı kendimizi aynı servise attık:)) bizim gelin le damat şaşkın ki ne şaşkınlar, ne oluyor siz nereye falan sohbetler, kahkahalar sizde mi Kemere, siz demi bizim hotele:)) bizdeki cevaplar hep evet:)) Damat ben nasıl bir aileye geldim diye şaşkın, derken servis şöforü eğer çenelerinizi kapamazsanız sizi indiririm yeter dedi, Biz mecburen susmak zorunda kaldık. Bizimkiler hala şaşkın. Neyse otobüse bindik Kemere doğru yola çıktık. Hiç istifimizi bozmadık. Kemer otogarına kadar aynı hotele gideceğimizi sandılar. Millete balayında bile rahat yok:)) Kemer otogarında indik, haydi siz otelinize biz hotelimize dedik, o zaman rahatladılar. Onlar hotellerine gittiler biz hotelimize gittik. Saçlarımı kızıla boyatmıştım, akar bir boya imiş hotelin yastık kılıfı battı ki sormayın. Bir de bir hata yaptım. Aç karnına ilaç alıyordum bunu içtiğimi unuttum ben. Havuzdan sonra odada üstümü değiştim akşam yemeği için. Sonra aşağıya indim kuzenlerim daha gelmemişlerdi. Onları beklerken barda bir bira içeyim dedim, Efes aşkına geldim. O birayı içtim. Düşünsenize tam bir intihar aç karnına ilaç ve bira... Sonra bizimkiler geldi, yemeğe oturduk, bir süre sonra ben fena oldum ablam Özlem ne oluyor suratın yeşil oldu falan derken, tek hatırladığım lavaboya koştuğum ve istifra ettiğim, ölümlerden döndüm İstifra etmeseydim kesin giderdim. Verilmiş sadakam varmış. Neyse biz böyle 3 gün geçirdik hotelde, bu arada ben odama temizlikçi kabul etmiyorum kapıda rahatsız etmeyiniz asılı hep. Yastık oldu kıpkırmızı:)) tatilin 5. günü havuz başında güneşleniyoruz, ben mayo giyerim genelde.Bizim kız ile damat girdiler bahçeye aaa kim geldi dediler, benim kafamı çevirmem ile üstümü havluyla örtmem bir oldu:)) ablam noluyo kızım bizim damat o diyor. Olsun yine de aileye yeni girmiş birisi ve şimdiye kadar eniştelerin yanlarında hiç o şekilde bulunmadım. Biraz sohbet ettik dönüş biletleri ayarladı o gün. Yine cümbür cemaat gittiğimiz gibi döndük İzmir'e. Ablam bir kaç gün daha kal dedi. Şefime telefon açtım müsaitse eğer bir 3 gün daha kalabilirmiyim dedim, tamam dedi. Aldılar bizi Urla'ya yazlığa götürdüler. Aynı gün içinde Urlanın köylerinin birinde ( şu meşhur B.Arınç villarının) triblex dağ evlerine çıkardılar. Meğersem Mal gezdireceklermiş onun için kalmamı istemişler. Dağ evine çıkarken nerdeyse kahkaha atacaktım bu görgüsüzlüğe ama neyse sustum:))

Evet silmeden bir kuzenler toplatısı tatili daha yazdım sizlere:))

Bu mime katılmayan herkes katılabilir.