OKUDUKLARIM 83 SEVDAN YÜREĞİMDE SAKLI

25 Aralık 2020

 

 
Rahmetli babama ismi ve lakabı ile imzalanmış bir şiir kitabı okudum.
Şair Tekirdağlı, 248 sayfa şiir ve önemli ozanların tanıtımını yapmış kitapta.
 
 
Günümde gecemde,
Sesini aradı kulaklarım
Ne ümitlerle bekledim, 
Seni bir gün bulamadım.
 
*****
 
Sevmek beş para etmez,
Eğer sevildiğini duymuyorsan.
Gecelerin bile aydınlanır, 
Bende seviliyorum dersen.
 
*****
Yaşamak kadar yaşatmayı da sevmelisin.
 
*****
Bakışların yüreğimi dağladı,
Sevgin kaderimi bağladı.
Güllerin en güzelini getirmiştim,
Hiçbir işe yaramadı.
 
*****
 Bunlar okuduğum şiirlerdeki beğendiğim dörtlüklerden bazısı.
 
 
 
  • KIŞ ŞENLİĞİ KİTAP :            6
  • KİTAP SAYFA SAYISI:       248
  • TOPLAM SAYFA SAYISI: 2644
  • TOPLAM PUAN :                   60
 
 

9 yorum:

  1. Baban adına sevgiyle, saygıyla yazılmış, ithaf edilmiş cümleler. Kalp atışların hızlanmıştır. Aziz hatırasına saygıyla. 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet görünce hüzünlendim, zaten ölüm yıldönümü de yaklaşıyor,

      Sil
  2. oy anılı kitaap ne güzeel :) yanda gördüm, line of duty mükemmel dizi yaa, ayrıca ingilterede son 20 yılın en iyi 20 dizisi arasına girdi, birinci sopranos oldu ki izlemedim izlicem, bir de blogda yazdığım happy valley girdi listeye, o da polisiye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir anı. Diziyi izliyorum. Sopranosa baktım 6 sezon yapmış bir dizi, aynı diziden mi bahsediyoruz? happy valley sırada zaten

      Sil
    2. sopranos evet altı sezon, başrolde james gandolfini :)

      Sil
  3. Ya hatıralar hiç olmasaydı? Ve bir kitapta hatıra olması ne kadar şahane bir şey.

    YanıtlaSil