2020 YIL SONU RAPORU

10 Aralık 2020

 

 
 
 
Gördüm çoğu kişi yaptı bende kusur kalmayım dedim.
 
 

1) 2020 senin açından nasıl geçti?
 
Berbat bir yıldı bence, koronavirüs illeti yüzünden hiçbirşeyi keyifli yapamadık. 2013 yılında çinliler tarafından üretilen bu virüs, en çok onları değil dünyamızı vurdu. 
Virüsü yaratan çin, 
virüsü kontrol altına alan çin, 
aşıyı bulan çin....
Güzel bir para kazanma yolu diyemeyeceğim, benim canıma kastedenin canı çıksın.  Yazık ölen bunca insana, ateşlerde yanasın Çin. Tanıdıklarımız yavaş yavaş aramızdan ayrılıyor. Astım bronşit hastası biri olarak acaba bana da sıra gelicekmi diye düşünmekten tırlatmak üzereyim.
 

2)Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey nedir? 
 
Doya doya yürüyüş yapmayı ve parkımda kitap okumayı çok özledim. Birde anneme sarılıp onu öpmeyi. Aynı evde yaşasakta, alışveriş benim üzerimde olduğu için uzak durmaya çalışıyorum güzelimden.
 

3) Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın veya 2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı? 
 
Virüsün uğurlusumu olur? Tek sevindiğim nokta ağbimin göz ameliyatı bu virüs ortaya çıkmadan halloldu Allaha şükür. Seyahat yasaklarına kalsaydık halimiz haraptı. Bu pandemi dönemi daha çok mutfakta idim, annemin üzerinde olan çoğu  yemek yapma işlemini ben üstüme aldım, bol bol kitap okudum halen okuyorum, bol bol film izledim, sizleri daha fazla okudum.Müzikle pek fazla aram olamadı genelde bizimkiler uyudukları için rahatsız etmemek adına müzik açmadım, ancak onlar uyumadıklarında dinledim biraz. Bu konuda bir tane mim düşünüyorum, bekleyin 😉

 

4) Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin yeni bir hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.) 
 
Yeni bir hobi edinemedim, ancak kitap okuma sayımı çoğalttım o kadar, bir de bahçe ile uğraştım.
 

 
5) Son olarak 2021 yılından beklediklerin neler?
 
 Şu lanet olası virüsün bir an önce yok olmasını istiyorum. Gerçi ondan da ümidim yok geçenlerde bir video izledim yıllarca bu şekilde yaşayabilirmişik, benim moraller sıfıra indi hemen.İnşallah kurtuluruz, şimdi de aşı olucam olmayacağım tartışmaları var.
 
 
 
 
İsteyen herkes bu mimi yapabilir.
 
Mim sonu size hediyem olsun.
Hadi tıklayın doğduğunuz gün ve yıl hangi şarkı liste başıymış öğrenin.


benimkisi



Babamın
 
 
 
Annemin
 

 
Ağbimin
 


 



10 yorum:

  1. Evet tatsızbir yıl oldu. İşin kötüsü önümüzü görememek...

    YanıtlaSil
  2. Ah senelik rapor zamanı mı gelmiş :D

    YanıtlaSil
  3. 2021 yılı konusunda aynı duygular içindeyiz. Malum virüsün laboratuvarda üretilip bir kaza eseri insanlara sirayet ettiğini düşünüyorum. Belki de belli hedefleri olan biyolojik bir silah üretildi. Komplo teorilerine inanmıyorum ama tamamen göz ardı ettiğim de söylenemez. Aşı konusunda yapılan eleştirilere katılıyorum çoğunlukla. Videoların hepsini izledim. Doktor biraz çatlak görünse de katıldığım fikirleri çoğunlukta. Annenin, babanın ve ağabeyinin doğduğu günlerde liste başı olan şarkılar bana daha çok hitap ediyor:)

    YanıtlaSil
  4. Bi cesaret edebilirsem.. Ben de yaparım belki. Umarim 2021de hersey gonlunuzce olsun 💟

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir mim olmuş. Sanırım bende katılacağım :)

    YanıtlaSil