SAMİMİYET ÖYLE BİR DİLDİR Kİ ; KÖRDE GÖRÜR SAĞIR DA DUYAR.

14 Aralık 2020

 

 
En önemli konu: sevgiyi hayatımızın baş köşesine koymalıyız.

Saygı, hoşgörü hayatımızda olmazsa olmaz zaten

Vefa nedir, merhamet nedir, bunu kavrayabilmek gerek.

Ve en önemlisi; vicdan sahibi olabilmek zorunlu etken .

İnciterek, kırarak, hor görerek, aşağılayarak dışlayarak yok sayarak insanlık olmaz.

İnsan dediğin; bir çiçeğin boynunu bükmesine, karıncanın incinmesine izin vermeyendir.
İnsan dediğin; çocukların masumiyetini koruyabilendir. İnsan dediğin; başkalarının ağlamasına değil, gülümsemesine sebep olabilendir.
 
 
Yeni bir haftaya başlamanın gururu var içimde:)) evde kapalı olmanın mutluluğu var içimde:)))
Evde  kapalıyız hiç bir şey yaptığımız yok. Yemek yap, ye, bulaşık yıka vs işlerden zaman buldukça netteyim  film izliyorum, stokları dolduruyorum. 
Ağbim tatlı istedi, klasik irmikli kakaolu bisküvili tatlı yaptım bir defa , bu gün tekrar yenisini yaptım. Kuruyemiş almıştım karışık olarak bir kaç paket sıkılmasın diye ara da onu veriyorum, hafta içi biraz caddede aşağı yukarı yürüyor. Annemle Müge Anlı'da ve Esra Erol'da kavga yapıyorlar. Ağbim bir reklam sevmeyen birisi hemen reklam çıktığında başka kanallara zıplar:)) bu da annemi sinirlendiriyor, tatlı tatlı atışıyorlar.
 

İnstagramda bu eve bayıldım, havada bir de kar olacak muhteşem bir izleme olanağı. Ortadaki halı aynı bizim halı, aynı desen, aynı eskilik var. Atamadık o halıyı, yeni 2 tane ısparta halımız var ama sermiyoruz. Çünkü ağbimin ayağının altındaki yara ya RİF iğne boşaltıyorum, o da kırmızı renk olduğu için steril gazlı bezden de çıkıp açık renk halıyı batırıyor. İşin kolayını bu halıyı sermekte bulduk batsada renk göstermiyor.
 
 
İsteyenler oluşturabilir.
 

 Yeni yıl filmleri izleyebilirsiniz, ben öyle yapıyorum bunlarıda izleyeceğim, sadece evde tek başınayı ve grinç'i izlemişim önceden,  el işimi yapıyorum ama ipim bitmek üzere 25 inden önce çarşıya inmeyi düşünmüyorum, yeni bir şey bulmak lazım.


İnstagramdaki bu okumalara katılabilirsiniz.


Adımın geniş anlatımlı tanıtımını buldum. Sizde bakabilirsiniz:))

https://www.instagram.com/bisalkardo/
 

2020 de neler yaptın hadi anlat yorumlarını bekliyorum...
 

 
Haftaya müzikle başlayalım.
 

Başlık Cemil Meriç'ten... 


23 yorum:

  1. Emeğine sağlık ne kadar güzel bir yazı :)

    YanıtlaSil
  2. Çocukken ve sadece TRT televizyonu varken ve siyah beyazken; pazar günleri yarışmalı, müzikli, sohbetli, pembe panterli, skeçli, sporlu Telespor diye bir öğle kuşağı vardı, 3-4 saati bulurdu; renkli ve bayağı hoş bir programdı kısacası. Yazında o tat vardı, gülümsetti:)

    YanıtlaSil
  3. Samimiyeti kör de görür topal da duyarmış. Keşke; ama egosu yüksek kişinin hiçbir duyusu algılamaz samimiyeti. Çünkü öyleleri kendini üst insan zanneder.
    İnsanı ''insan'' olduğu için sevmeli. Elekten geçirip üzerine çizik atarak yok saymalı ki kafan rahat etsin. Ben öyle yapıyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egoyu sevmem silkeler atarım egosu olanı.

      Sil
    2. 👍 ''Ben Mevlâna değilim, insan ol da öyle gel'' bile demeyeceksin.😄👏👏

      Sil
    3. Işyerinde iken silkeledigim çok kişi olmuştur. Özellikle benim diyen Endüstri mühendislerini. Yarın buraya bir örnek eklerim😉

      Sil
    4. Fena silkelemişsin gerçekten. Yürekten tebrik ediyorum...😏👏👏
      Bizim müdür bizi atlayıp çocuklarına ücretsiz özel ders veren öğretmenlere kademe veriyordu. Kendisini gazeteye verdim. Bir güzel yayınlanmıştı:)))

      Sil
  4. O eve ben de bayıldım:)
    Güzel bir hafta diliyorum Özlem.

    YanıtlaSil
  5. keşke bu yazdıklarınızı herkes uygulayabilse..

    YanıtlaSil
  6. 2020'de ne yaptım? Sanırım ev kadını olmayı biraz da olsa öğrenebildim gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz aynı yıllardır çalıştım yemeği annem yaptı, bu yıl bıraktı bana yemek yapmayı.

      Sil
  7. Listede enn güzel noel filmi It's a Wonderfull Life yok. Hüzünlüdür biraz ama Noel de güzeldir. Sen Uyurken bir de en sevdiklerimden.

    YanıtlaSil
  8. ev bayağ güzel2021 planları gelmeye başlamış benimki de çok yakında
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. okumadan olmaz listesi çok iyi yaa :) yeni yıl şarkısı benim de vazgeçilmez yılbaşı filmlerimdeen :)

    YanıtlaSil
  10. 2020'de film izlemeye başladım, bunun dışında bir işe yaramadı diyebilirim:)

    YanıtlaSil