SEVGİ İNSANIN AKIL YÜRÜTMESİNİ ORTADAN KALDIRIYOR. (YADİGARLARIM / NABİZADE NAZIM)

10 Temmuz 2023

 

 
SÜPER KADIN OLMAK ZORUNDA DEĞİLSİNİZ!...

"Her şeyi  harika ve bir arada aynı mükemmellikte yapmak zorunda değilsiniz, süper anne, süper eş, süper ev hanımı, süper profesyonel, süper kadın olmak zorunda değilsiniz...
Çünkü bedeniniz toprak olduğunda , hepsini  bir arada yapmaya çalıştığınızı hatırlayacak çok az kişi olacak!
Bu yüzden evi hayatınızın merkezine koymayın. Yürüyüşe çıkın, parka gidin,  günlük sporlarınızı yapın, sevdiğiniz bir  şey satın alın, büyük olması gerekmez, kendinize küçücük hediye verin, bu bir saksı çiçeği de olabilir, evin dekorunu yenileyin, eskiyenleri ve kullanmadıklarınızı verin, bahar geliyor isterseniz evi boyatın, işlerinizi tamamlayın ve kendinize mutlaka zaman ayırın.
Kitap okumak, müzik dinlemek, iç sesinizi duymak için kendinizle başbaşa kalmaya ihtiyacınız var. Uykunuzu aksatmayın, bedenin beslenmesine ve dinlenmesine dikkat edin çünkü unutmayın size bir şey olursa bütün ev dağılır. Sevdiğiniz neşeli bir arkadaşınızla bir kahve içmeye gidin, gidemiyorsanuz  onu arayın sorun telefonla konuşun, rahatlayın!
Eşinize ve evliliğinize önem veriyorsanız önce siz kendinize iyi  bakın ki, onlarda iyi olsunlar…
Günlük bakımınızı aksatmayın. Hiç kimse saçı başı dağınık, asık yüzlü biriyle karşılaşmak istemez.. İçi soğur… İnsanlar hiç gitmez sanmayın, birgün herkes gider… Tutma çabası da çok çok önemlidir. Kendinizi sevin, kaderinizi kabullenin ve bazı şeyleri sadece kendiniz için yapın.
Oğul büyür, koca gider, başka bir iş bulunur, ev tekrar kirlenir ama duygusal,  hayatınızı yenilemek , kendinize özen göstermek ve dinç bir şekilde ayakta kalmak için ikinci bir şansınız olmayabilir." 
 

 Herkese güzel ve sağlıklı bir hafta diliyorum. Buralar biraz sıcaktı ama şu son 2 gündür yağmurla biraz serinledi, haftam bildiğiniz gibi geçti ev işi, alışveriş, yürüyüş, pazara sergi açmak, kitap okumak gibi konular ile geçiyor. 
 


Bu pozları zamanında nasıl çekmişim hala hayret ederim...
 

 
Açtı yine güzellerim...
 
 
 
 
Şehrin bir ucundan bir ucuna yürüyüşteyim yaklaşık 2 saat yürüyorum. Sıcakladıkça marketlere giriyorum serinliyorum, bazen gardrop düzenlerken elime geçen kullanmadığım küçük gelen giysileri sevgi mağazasına götürüyorum, orada kafede oturup bir kahve içiyorum, kafede büyük dayımın torunu çalışıyor ve sadece birbirimizi fark ediyoruz ama bir süre konuşmuyoruz, sebep??? 
Hesap öderken sadece bir merhaba ve seni son anda farkettim cümlesi geçiyor aramızda. 
Konuşmama sebebi yine para miras konuları, annemin, teyzemin, küçük dayımın bütün miras haklarını yediler, ama Allah ta yanlarına bıraktımı hayır, ne edindilerse ellerinde gitti kaybettiler hep....
 
Yürüyüşte bu şapkayı takıyorum, ağbim şok marketin Konya ayçekirdekli gevreğini çok seviyor ondan aldım, kasadaki bayan;
- Çok şıksınız
Dedi. Bende;
-Vallahi şık olmak için takmıyorum, güneşten korunmak için takıyorum dedim😃
Gerçekten güneşe karşı alerjim var, patır patır kızarıyorum 
 

Kısa bir migros ziyareti idi, milliyet sanat dergisi ilk defa aldım bakalım beğenecekmiyim.
 

Bir de tesadüfen bu kahveden aldım denemek için, içtim atıcam annem dur atma dedi, kapağını aldı kenarda kapaksız bekleyen 7-8 tane boş cam meyve suyu şişesi vardı, onlara denedi kapak uydu. Aslında şehirde ucuzlukçularda aramıştım ama bulamamıştım, şimdi bu uyunca annem arasıra al kapakları tamamlayalım dedi:)))
 



Ben bu aralar pek birşey dinleyemiyorum, sadece akşam yemeğini mutfak kapısının önündeki masada yiyoruz, devamında çay demliyorum termosa, annem yatar biz ağbi kardeş otururuz, çay içeriz radyo dinleriz ben kitapta okurum, ama aynı zamanda sinirde olurum:)) Ağbim tıpkı Tv ye davrandığı gibi davranıyor radyoya da:)) Reklamlara karşı alerjisi var asla dinlemez hemen kanal değiştirir, radyoya da aynı işlemi uyguluyor, hop başka kanala, hop diğerine derken bazen başım dönüyor resmen:)))
 
ARKASI YARIN 
 
BIRAK UÇSUN
 

Kendinize bir çiçek alın ve hediye edin,
 iyi bakın çevrenize , güzel ve sağlıklı ve mutlu ve huzurlu haftalar.
 
resim pinterestten alıntıdır.

 

Maziden bir yaprak daha düştü..
Güzel olan her şey erken gidiyor..
Mekanın Cennet olsun...

 

6 yorum:

  1. Sizin bu dergi alışverişlerinize bayılıyorum ama sanırım kendim dergi insanı değilim sizin verdiğiniz linkten de ara ara aldım ama henüz gönlüme göre bir dergiye rast gelmedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunmayı bekleyen bir sürü dergim var, umarım sevdiğinize denk gelirsiniz.

      Sil
  2. Kuşları gerçekten de çok güzel yakalamışsın.

    Sıcak havalar beni deli ediyor. Bugün diş doktoruna gitmiştim. Dönüşte ağrıyan bacağım, uyuşmuş dişim, nedense şişmiş karnım ve sıcakla boğuşurken bir an çığlık atacağım geldi. Rüzgârlı bir yere gelince düzeldim azıcık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotoğraf makinasını ilk aldığım yıldı o resimler, bir heves çekimler yapıyordum.
      Sıcak evet çok kötü dün yani pazartesi şehrin pazarında sergi kurdum, malı açtım, satış yaptım, topladım bende yorgunluktan akşam yattığım yeri bilmiyorum inan sıcak bastı bir kaç defa hemen pazar alanının yanındaki migrosa attım kendimi...

      Sil
  3. Kesinlikle süper olmak zorunda değiliz, ne güzel yazmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu bu zaten, kusurlarımızı kabul ederek düzeltmek.

      Sil