TEMMUZ ÇELINÇ 15-16

16 Temmuz 2023

 

 
15- Eğer kaçabilseydin nereye gitmek isterdin?
 
Dün bu soruyu cevaplayamadım, çünkü pazardaydım, eve geldiğimizde ise pert durumdaydım kendimi ancak yatağa atabildim:))) 
 
Gitmek istediğim yerlerden biri , beyaz ev ağva......
 
 
 16- Özlediğin biri var mı?
 
Herhalde bu dünyadan göçenler diyebilirim. Hatta dün bizim arabamızı evden alıp pazar yerine götüren babamın arkadaşı ile konuşurken sohbette gözlerim doldu, ben ağlayabilirdim, hamal Kerim amcadan konu açıldı, ismi geçince dözlerim doldu onu bile özlemişim yani. Çocukluğumda her pazarcının arabası yoktu, kamyonu olan pazarcılar, arabası olmayan arkadaşlarına da yer açar, belli bir ücret mukabili onların mallarını da taşırlardı İşte bizim şu an şoförlüğümüzü yapan kişi böyle bir kamyonun sürücülüğünü yapmış. Oradan buradan muhabbetler açılıyor hüzünleniyoruz.

4 yorum:

  1. Beyaz Ev nasıl bir yermiş merak ettim bakayım biraz. Geçmişe özlem bu ara herkeste çok fazla, hayat bizi çok zorluyor diye midir nedir?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramda da hesabı var güzel bir yer ben beğeniyorum da gitmek kısmet olmadı.

      Sil