TEMMUZ ÇELINÇ 5

05 Temmuz 2023

 

 
5- Ailen hakkında bir şeyler yazarmısın?

Çekirdek bir aileyiz dallanıp budaklanmadık. Babam 2015 te rahmetli oldu. 
Ağbimin 8 aylık bir evliliği mevcut, o evlilikten bir kızı var fakat ne arar ne sorar. En son kaynanası ile gelip benim 22 yıl çalışıp işten ayrıldıktan sonra evde oturup emekliliğimi beklerken, tekrar yeniden çalışmamı istediler. Beni öküz sandılar herhalde tekrar çifte sürmeye kalktılar, hiçbir şey demedim, istekleri gerçekleşmeyince ayaklarını tekrar kestiler, kaynana kadın evde dana gibi yatmış, yazlarıda camış gibi sahillerde geçirmiş. Çalışıpta oğlu için yapamadığı parayı malı bana yaptırtacaktı herhalde.
Annem, ben ve ağbim birbirimize yetiyoruz. Baba tarafından 1 . derece akrabalar ile görüşmüyoruz bunu ayrıyetten yazarım, anne tarafından da tek tük görüştüklerimiz. Akrabalardan hep kazık yediğimiz için görüşmemeyi tercih ettik, iyi de yapmışız.  
 

 



4 yorum:

  1. Of akraba biz de de dert. Mehtap

    YanıtlaSil
  2. Bir gün Leylak Dalı hanımcığım yazmıştı bir postumun altına "Akrabalık en tehlikleli kan hastalığıdır." diye çok inanıyorum.

    YanıtlaSil